نسخه چاپی

شرایط استخدام در آموزش و پرورش

رئیس مركز منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، گفت: استخدام در آموزش و پرورش با توجه به رشته و جنسیت مورد نیاز انجام می شود.

به گزارش نما به نقل از مهر: رئیس مرکز منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، گفت: استخدام در آموزش و پرورش با توجه به رشته و جنسیت مورد نیاز انجام می شود.

خسرو نظری در پاسخ به این پرسش که با توجه به این مسئله که اولویت استخدام با مربیان پیش دبستانی و فرزندان فرهنگیان است و آموزش و پرورش کمبود مشاور و کتابدار دارد آیا سهمی در ۵ هزار استخدامی برای این موضوع در نظر گرفته شده است؟ اظهار کرد: آموزش و پرورش بر حسب نیاز به رشته و جنسیت، نیرو استخدام می کند.

وی افزود: کمبود مشاور و کتابدار را می توانیم با استفاده از ظرفیت کسانی که در اولویت استخدامی هستند جبران کنیم و از افرادی که رشته های مرتبط دارند استفاده کنیم، البته به معنای این نیست که چون فرزندان فرهنگیان در اولویت هستند پس در هر رشته و جنسیتی که مورد نیاز آموزش و پرورش نیست، استخدام شوند.

رئیس مرکز منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش، درباره زمان نقل و انتقال فرهنگیان نیز گفت: بخشنامه نقل و انتقالات از اردیبهشت ماه به استان ها ابلاغ خواهد شد.

۱۳۹۴/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...