نسخه چاپی

داعش ۲۰ عضو خود را اعدام كرد

منابع محلی در موصل اعلام كردند كه گروه تروریستی داعش ۲۰ شبه نظامی كُرد عضو خود را به اتهام خیانت و فرار از جنگ، اعدام كرده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا؛ اهالی شهر موصل در ۴۰۰ کیلومتری شمال بغداد به خبرگزاری آلمان گفته‌اند که گروه تروریستی داعش این افراد را به دلیل عقب‌نشینی و نجنگیدن با پیشمرگ‌های کرد در درگیری‌های دو منطقه تلعفر و سنجار اعدام کرده که در بین اعدام‌شدگان شخصی به نام "بابوقادر الکردی" یکی از سرکردگان داعش نیز بوده است.

این منابع همچنین اعلام کردند که داعش محمد الجبوری، عضو شورای شهر موصل را در زادگاهش در شهر الحمدانیه اعدام و جسد او را به پزشکی قانونی موصل تحویل داده شده است.

گفته می شود صدها جوان کرد از اقلیم کردستان عراق به داعش پیوسته‌اند. این گروه پیشتر نیز در جریان درگیری با پیشمرگ‌ها اعضای کرد خود را به خیانت متهم کرده و چندین تن از آنها را اعدام کرده بود. داعش می‌گوید برخی از کردهای عضو این گروه اطلاعات مهم از مواضع و مقرهای فرماندهی داعش را به پیشمرگ‌ها یا نیروهای ائتلاف می‌دهند.

شهر موصل، مرکز استان نینوا با جمعیتی نزدیک به ۲ میلیون نفر جمعیت اوایل سال گذشته به کنترل داعش درآمد و بزرگترین شهر تحت تصرف این گروه محسوب می‌شود.

۱۳۹۴/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...