نسخه چاپی

شاخص كل تالار شیشه‌ای ۶۴۲ واحد در جا زد

شاخص كل بورس اوراق بهادار تهران با افت ۶۴۲ واحدی همراه شد و به ارتفاع ۶۲ هزار و ۸۸۷ واحدی سقوط كرد.

به گزارش نما به نقل از دانشجو، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افت ۶۴۲ واحدی همراه شد و به ارتفاع ۶۲ هزار و ۸۸۷ واحدی سقوط کرد.



همچنین شاخص آزاد شناور ۷۰۲ واحد، شاخص بازار اول ۴۳۵ واحد، شاخص بازار دوم ۱۵۰۴ واحد در معاملات امروز افت کرد.



بر این اساس در بازار روز جاری بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نمادهایگروه مدیریت سرمایه گذاری امید، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری غدیر، پالایش نفت بندرعباس، پتروشیمی مبین، ملی صنایع مس ایران و نفت و گاز و پتروشیمی تامین بر عهده داشتند.



همچنین نمادهای نورد آلومینیوم، تولیدی گرانیت بهسرام، پتروشیمی فارابی، لیزینگ ایرانیان، آلومراد، صنعتی بهشهر، کاشی پارس و کربن ایران با بیشترین افزایش قیمت همراه شدند و بیشترین کاهش قیمت نیز به نمادهای سایپا دیزل، کارخانجات تولیدی شیشه رازی، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید، کمک فنر ایندامین، سایپا شیشه، نوسازی و ساختمان تهران و فرآورده ای نسوز پارس رسید.



علاوه بر این طولانی ترین صف های خرید با خوش اقبالی به نمادهای پتروشیمی خارک، سرمایه گذاری صنعت نفت، پالایش نفت اصفهان، کربن ایران، نیروکلر، پتروشیمی مبین و بانک اقتصاد نوین رسید و نمادهای نفت پارس، سایپا دیزل، سیمان دورود، فولاد خراسان، پتروشیمی فناوران، سیمان قائن و معدنی و صنعتی چادرملو با سنگین ترین صف های فروش مواجه شدند.



در فرابورس نیز شاخص با افت ۹ واحدی به ۷۱۰ واحد رسید که پالایش نفت تهران، پتروشیمی جم، فولاد هرمزگان، پتروشیمی مارون، سهامی ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت لاوان، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا بیشترین تأثیر منفی را داشتند.



به این ترتیب امروز تعداد یک میلیارد و 33 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 145 میلیارد تومان در 53 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد و ارزش بازاری بورس به بیش از 340 هزار میلیارد تومان رسید.

۱۳۹۴/۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...