نسخه چاپی

نامه فیفا و خطر كسر 6 امتیاز از تراكتورسازی و پرسپولیس

در پی شكایت اشپیتیم آرفی بابت طلبی كه از دو باشگاه تراكتورسازی و پرسپولیس داشته خطر كسر امتیاز از دو باشگاه فوق وجود دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، اشپیتیم آرفی که سابقه حضور در تراکتورسازی و پرسپولیس را دارد و به علت عدم مطالباتش از دو باشگاه فوق به فیفا شکایت کرده و خواستار پرداخت طلبش شده است.

آرفی از تراکتورسازی مبلغی حدود 150 میلیون تومان به اضافه دیرکرد آن و از پرسپولیس مبلغی حدود 700 میلیون به اضافه دیرکرد آن طلب دارد که خواستار پرداخت این موارد شده اما از سوی دو باشگاه فوق اقدامی صورت نگرفته است و در نهایت منجر به شکایت او به فیفا شده است. حالا فیفا خطر کسر 6 امتیاز از دو باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس مدنظر گرفته‌ است.

سعید طرزی، وکیل آرفی در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: به علت اینکه شکایت به فیفا پروسه زمانی طولانی مدتی دارند مسئله آرفی به طول انجامیده اما اگر تا 10 روز آینده قرارداد آرفی پرداخت نشود احتمال کسر 6 امتیاز از دو باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس وجود دارد.

وی همچنین در مورد پرونده شکایت صمد مرفاوی و ساکت الهامی از باشگاه صبا تصریح کرد: کمیته انضباطی رایی را به سود مرفاوی اعلام کرده و ما چک‌های بلامحلی که از سوی باشگاه صادر شده را از مراجع قانونی پیگیری می‌کنیم و در خصوص مابقی حقوق مرفاوی و الهامی هم باید باشگاه اقدامات لازم را انجام دهد.

۱۳۹۴/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...