نسخه چاپی

خانبان: شك كی‌روش تا جمعه برطرف می‌شود

آنالیزور تیم ملی می‌گوید كه شك سرمربی تیم ملی برای انتخاب نفرات نهایی بعد از پایان لیگ برطرف خواهد شد.

به گزارش نما، مهرداد خانبان در خصوص آغاز اردوی تیم ملی اظهار داشت: با توجه به اینکه لیست تیم ملی بعد از پایان دیدارهای لیگ اعلام می‌شود، مینی‌کمپ تیم ملی هم با اعلام کارلوس کی‌روش از هفته آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود: قبل از اینکه اسامی تیم ملی اعلام شود شرایط تمام بازیکنان آنالیز و بررسی شده تا کادرفنی راحت‌تر بتواند در این خصوص تصمیم‌گیری کند. همیشه برای انتخاب 5، 6 بازیکن آخر شک‌هایی وجود دارد که این شک تا روز آخر برطرف خواهد شد. کی‌روش و سایر اعضای کادرفنی تا آخرین بازی این هفته لیگ را زیر نظر خواهند داشت و شک او تا جمعه برطرف خواهد شد.

آنالیزور تیم ملی در پاسخ به این سؤال هفته پایانی لیگ با توجه به برگزاری دربی و مشخص شدن سرنوشت قهرمانی چقدر در انتخاب بازیکنان تأثیرگذار است، گفت: بالاخره این بازی‌ها بی‌تأثیر نیست و به همین دلیل لیست تیم ملی تا پایان بازی‌های این هفته اعلام نمی‌شود.

خانبان تأکید کرد: همانطور که کی‌روش اعلام کرده مینی کمپ تیم ملی بیشتر با حضور بازیکنان لیگ و جوانانی که تا به حال به تیم ملی دعوت نشده‌اند برگزار خواهد شد و ان‌شاالله از اردوی ترکیه نفرات اصلی به همراه لژیونرها به تمرینات اضافه می‌شوند.

۱۳۹۴/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...