نسخه چاپی

عربستان یمن را به نابودی سوق می‌دهد

نماینده مردم اهواز در مجلس خطاب به حكام سعودی گفت: اگر عملیات نظامی شما در یمن دفاعی است، چرا كودكان و زنان را هدف گرفته‌اید و بزدلانه با هواپیماهای آمریكایی و انگلیسی و خلبانان اسرائیلی یك كشور را به نابودی سوق ‌می‌دهید؟

به گزارش نما به نقل از فارس، ناصر سودانی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امروز، سه‌شنبه در نطق میان دستور خود در صحن علنی با بیان اینکه رهبر دوراندیش و دشمن‌شناس فرمودند آمریکاییان عهد شکن هستند، گفت: ما نمایندگان ملت به پیروی از رهبر فرزانه و ملت بیدار و انقلابی، اجازه نمی دهیم که به عزت، کرامت و شأن ملت خدشه ای وارد شود و حفظ آن را تکلیف خود می دانیم.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی خطاب به مخالفان ایرانی با انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، تاکید کرد: ما انرژی هسته‌ای را برای توسعه همه جانبه کشور به منزله اکسیژن درهوا می دانیم و اگرچه شما قیاس به نفس می کنید، لیکن ما به همه ثبات می کنیم که می توان این فناوری را تنها در خدمت اهداف پاک بشری قرار داد.

وی ادامه داد: می دانیم که ترس شما از این است که مبادا جمهوری اسلامی ایران با بکارگیری پاک و مسالمت آمیز از این فناوری آبروی شما را ببرد، اما مطمئنا این نظام راه تعالی و الگو شدن را طی خواهد کرد.

سودانی تصریح کرد: آنچه شما، نوکران حلقه به گوشتان و همه طاغوت صفتان را در یمن هم صدا کرده نیز ترس از به استقلال رسیدن یک ملت است.

این نماینده مردم در مجلس نهم بیان کرد: همه می دانند که امروز امریکا منفورترین کشور دنیا بعد از رژیم صهیونیستی است و آل سعود نیز به عنوان منفورترین خاندان و حکام در میان مسلمانان شناخته شده است.

به گفته وی، سعودیان، یزیدیان زمان هستند که به دروغ اعلام کردند که هدف ازعملیاتشان در یمن دفاع از رییس جمهور مشروع منصور، «عبد ربه» است؛ البته عبد ربه اشتباه است و باید او را «عبد نفسه» و «عبد سعودی» خواند، اگر عبد ربه مشروع است، پس چرا استعفا داده و با لباس زنانه پا به فرار گذاشته و اگر مشروع است، چگونه از دشمن کشورش می خواهد که کشورش را نابود کند؟

وی گفت: اگر عملیات نظامی، دفاعی است، چرا کودکان و زنان را هدف گرفته اید؟ اگر شما مرد بودید مثل مردان درزمین می جنگیدید؛ نه اینکه بزدلانه با هواپیماهای آمریکایی و انگلیسی و خلبانان اسرائیلی تمام یک کشور را به نابودی و نسل کشی سوق دهید.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس عنوان کرد: شکی نیست که آل سعود هلاک خواهند شد و عبد ربه نیز به امید خدا به درک واصل خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم خطاب به دنیا و مسلمانان گفت: ظلم چگونه است؟ سکوت به چه معنا است؟ البته ما در انتظار آن خورشید تابانیم. کشور ما آماده است و انشاءالله ما تمهید کننده این ظهور خواهیم بود. حکام تمام کشورهای اسلامی یا سکولار هستند، یا وابسته و خونخوار و اینجاست که زیبایی نظام جمهوری مبتنی بر ولایت فقیه را می بینیم و آفرین بر امام خمینی(ره) که مظهر اسلام ناب محمدی(ص) است و آفرین بر امام خامنه ای که مظهر اسلام ناب علوی و فاطمی و حسینی است.

۱۳۹۴/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...