نسخه چاپی

خودروسازان را به خرید استقلال و پرسپولیس مجبور نكنید

چند تن از نمایندگان مجلس در تذكر كتبی به وزرای صنعت و اقتصاد، خواستار جلوگیری از اجبار خودروسازان به خرید باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس شدند.

به گزارش نما، در پایان جلسه علنی امروز مجلس تذکرات کتبی جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی قرائت شد.

فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در تذکر کتبی به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خواستار اجرای ماده ۲۲۷ قانون برنامه پنجم توسعه مبنی بر تدوین و اجرای سند ملی امنیت زنان و کودکان شد.

ناصر کاشانی نماینده مردم زاهدان نیز در تذکر کتبی به رئیس جمهور خواستار توضیح علت عدم حضور مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان در محل کار خود در نیمی از هفته، شد.

عزیز اکبریان نماینده مردم کرج و مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران و چند نماینده دیگر نیز در تذکر کتبی مشترک به وزرای صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی، خواستار جلوگیری از اجبار خودروسازان به خرید باشگاههای استقلال و پرسپولیس شدند.

همچنین موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد نیز در تذکر کتبی به رئیس جمهور خواستار تسریع در تعیین تکلیف مطالبات مردم از موسسه مالی و اعتباری «میزان» شد.

جلسه علنی مجلس دقایقی پیش پایان یافت؛ بر اساس اعلام حچت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس، نشست علنی بعدی خانه ملت ساعت ۸ صبح یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

۱۳۹۴/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...