نسخه چاپی

اردوی ملی‌پوشان والیبال در نزدیكی پراگ

تیم ملی والیبال كشورمان دومین مرحله اردوی آمادگی خود را در شهر كوچكی در نزدیكی شهر پراگ برگزار می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مردان والیبال کشورمان که خود را برای حضور در لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵ آماده می‌کنند، پس از برگزاری سه دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فنلاند، دیروز (یکشنبه) راهی پراگ در جمهوری چک شدند. ملی‌پوشان پس از ورود به این شهر در درنزدیکی پراگ اردو زدند.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی کشورمان امروز (دوشنبه) را به ملی‌پوشان استراحت داد و بر این اساس تمرینات ملی‌پوشان کشورمان از فردا (سه‌شنبه) در دو نوبت صبح و عصر مجددا پیگیری می‌شود و ۱۵ بازیکن شامل سعیدمعروف، مهدی مهدوی، فرهاد ظریف، عبدالرضا علیزاده، عادل غلامی، محمد موسوی، شهرام محمودی، امیر غفور، حسن صنوبری، مصطفی شریفات، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، حمزه زرینی، میلاد عبادی‌پور و سامان فائزی زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را برگزار می‌کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تیم ملی چک از امروز در هتلی که تیم ایران حضور دارد، ساکن شده و طی روزهای جمعه و شنبه در دو دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی کشورمان می‌رود. تیم ایران پس از برگزاری این دو دیدار دوستانه و اضافه شدن جواد معنوی‌نژاد با ۱۵ بازیکن به لس آنجلس می‌رود تا نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی را روز نهم خرداد مقابل آمریکا انجام دهد.

۱۳۹۴/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...