نسخه چاپی

شباهت‌ منافقین و داعش

در ساعت ۸/۴۵ منافقین با سوء استفاده از لباس مقدس پاسداری، ابتدا اتومبیل‌ حجت‌الاسلام خراسانی و همراهانش را متوقف كرده و پس از گرفتن كارت شناسایی، آنان را به رگبار می‌بندند. و سپس جنازه‌‌ها را با نارنجك آتش‌زا به آتش می‌كشند.

به گزارش نما به نقل از فارس، شهید محمد سالم هوسی (خراسانی)، در اول آبان ماه سال ۱۳۳۵،در جوار بارگاه امام رضاعلیه السلام در مشهد مقدس، چشم به جهان هستی گشود.

روحانی شهید؛ محمد سالم هوسی علوم مقدماتی و ادبیات عرب را در مدرسه‌ استاد موسوی‌نژاد آغاز کرد و منطق و علوم بلاغت را نزد استاد صالحی و سطوح عالی فقه و اصول را نزد آیات عظام واعظ طبسی، فقیه سبزواری و سایر اساتید حوزه‌ علمیه ادامه داد.

در سال ۱۳۵۴-۱۳۵۳، به امام آشنا و علاقمند می‌شود. و در جلساتی آیت‌الله خامنه‌ای شرکت می‌کرد. و در درگیری‌های خیابانی و در تمام صحنه‌ها حضور داشت. روحانی شهید؛ محمد سالم هوسی یکی از مخالفان سرسخت گروه‌های ملحد بود. در یکی از شب‌های ماه مبارک رمضان سال ۱۳۵۶، ساواک که از فعالیت‌های انقلابی او آگاه شده بود، او را دستگیر و روانه‌ زندان کرد که با پرداخت جریمه آزاد شد. روحانی شهید؛ محمد سالم هوسی پس از پیروزی انقلاب به سازمان تبلیغات اسلامی رفت و از آن‌جا به جهادسازندگی کرج معرفی شد.

صبح روز یک‌شنبه بیست و سوم اسفند ماه سال ۱۳۶۰، بنا به یک دعوت تلفنی ساختگی که ادعای فرمانداری تهران داشتند، به فرمانداری تهران دعوت شدند.

محمد با دو تن از دوستان مرتضی و جواد، عازم می‌شوند ولی قبل از رسیدن به فرمانداری، در فرعی هشتم استرآبادی چهلستون «یوسف‌آباد»، در ساعت ۸:۴۵ منافقین با سوء استفاده از لباس مقدس پاسداری، ابتدا اتومبیل‌شان را متوقف کرده و پس از گرفتن کارت شناسایی، آنان را به رگبار می‌بندند. و سپس جنازه‌ی پاک و مطهرشان را با نارنجک آتش‌زا به آتش می‌کشند.

پیکرپاک روحانی شهید؛ محمد سالم هوسی ابتدا در کرج تشییع شد. و بعد به مشهد مقدس انتقال یافت و در مشهد نیز تشییع شد و در بهشت رضا علیه السلام به خاک سپرده شد.

۱۳۹۴/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...