نسخه چاپی

تجمع سكوت دانشجویان مقابل مجلس

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) گفت: جنبش دانشجویی شنبه هفته آینده دوم خرداد تجمع سكوت در برابر مجلس شورایی اسلامی برگزار خواهد كرد و كه در آن جامعه دانشگاهی اعم از استاد و دانشجو و تشكل‌ها حضور خواهند یافت.

به گزارش نما به نقل از فارس، سید محمد حسین هاشمی گلپایگانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) از مخالفت دولت با تجمع دانشجویان در برابر وزارت امور خارجه خبر داد.

وی اظهار داشت: پیرو مطالبه مقام معظم رهبری و مردم از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای جهت انتشار فکت شیت ایرانی و جزئیات مذاکرات هسته‌ای متأسفانه دولت با رفتار متناقض خود تاکنون پاسخ مثبتی به این مطالبه صریح ملت نداشته است.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: به همین خاطر جهت برگزاری تجمع برای مطرح کردن این موضوع درخواست‌هایی در مقاطع مختلف به دولت ارائه کردیم که با آن‌ها مخالفت شد. در آخرین مورد آن‌ نیز هفته گذشته برای برگزاری تجمع در روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت درخواست صدور مجوز دادیم که بازهم دولت مدعی آزادی بیان با صدور مجوز مخالفت کرد.

هاشمی تأکید داشت: به همین دلیل جنبش دانشجویی شنبه هفته آینده دوم خرداد تجمع سکوت در برابر مجلس شورایی اسلامی برگزار خواهد کرد و که در آن جامعه دانشگاهی اعم از استاد و دانشجو و تشکل‌ها حضور خواهند یافت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) در پایان خطاب به دولتمردان گفت: انتظار داشتیم وقتی آن‌گونه از آزادی بیان و نقد دم می‌زنید کمی به آن پایبند باشید اما این مسیری که شما طی می‌کنید نشان از تقابل با انتقاد و منتقدان است تا استقبال. توصیه می‌کنم برای حفظ ظاهر و آبرو هم که شده کمی معتدل باشید این رفتار تند و دفعی با دانشجویان به صلاح شما نخواهد بود.

۱۳۹۴/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...