نسخه چاپی

هشدار نماینده تهران درمورد زلزله پایتخت

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران اعلام كرد كه وضعیت پایتخت در زمان وقوع زلزله مطلوب نیست.

به گزارش نما به نقل از بحران نیوز، حسین طلا با اشاره به اینکه تهران در زمان وقوع زلزله وضعیت خوبی ندارد گفت: در همین پایتخت کوچه هایی داریم که اگر فردی مشکلی برایش رخ دهد باید وی را از پشت بام بالا کشید چون فقط راه برای عبور یک نفر است!

وی افزود: البته این تنها به بافت فرسوده شهری و مسکونی مربوط نمی شود بلکه وضعیت بیمارستان های فرسوده تهران هم اسفبار است.

این عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر آموزش خود امدادی و در مرحله بعد دگر امدادی، گفت: متاسفانه امروزه از ارائه آموزش های لازم خود امدادی و دگر امدادی به مردم شهر دریغ می شود و اگرچه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از تمام توانش استفاده می کند اما با توجه به وسعت تهران کافی نبوده و نیست.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران گفت: در مورد بحران زلزله تهران، برخی از اعضای مجمع نمایندگان استان تهران با مسئولان ستاد بحران شهر تهران در ارتباط بوده و به صورت متفرقه از برخی ستادها هم بازدید کرده اند.

حسین طلا اظهار داشت: پیشنهادی که در دوره آقای احمدی نژاد دادم این بود که همان طرح مسکن مهر را در مورد شهر تهران اجرا کنند. یعنی خانه های مستحکم برای مردم تهران بسازند و خانه های فرسوده را تحویل گرفته یا تبدیل به احسن کنند. الان هم روی این پیشنهاد هستم و این بهترین راه است تا بافت های فرسوده از این وضعیت خارج شود.


۱۳۹۴/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...