نسخه چاپی

متسابق هندی:

امت اسلامی اتحاد خود را با محوریت قرآن حفظ كنند

متسابق شركت كننده از كشور هند گفت:همانطور كه خداوند متعادل در قرآن كریم فرموده است «و اعتصموا به حبل الله جمیعاً و لاتفرقوا» پیام من به امت اسلامی این است كه اتحاد و یكپارچگی خود را حول محور قرآن و اسلام حفظ كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، عبدالباری متسابق هندی در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم که 24 سال سن و در هندوستان به تعلیم قرآن مشغول است و برای نخستین بار در مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران شرکت می‌کند، در جمع خبرنگاران، گفت: مسابقات قرآنی در هندوستان در سطح محلی است و همانند ایران به صورت بین المللی برگزار نمی‌شود.

عبدالباری حافظ کل قرآن خاطرنشان کرد: سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران، در سطح بسیار عالی و همه چیز در آن به خوبی برگزار شده است.

حافظ کل قرآن از کشور هندوستان با اشاره به فراگیری قرآن در سن 9 سالگی تصریح کرد: از روی عشق و علاقه به قرآن در دوران طفولیت آموزش قرآن را یاد گرفتم و توانستم آن را در مدت یک سال حفظ کنم و این امر در مدرسه قرآنی برای من می‌سر شد که علاوه بر آموزش قرآن آن را به طور کامل حفظ کنم.

عبدالباری در ادامه گفت: برگزاری سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، می‌تواند در وحدت و اتحاد مسلمین نقش مهمی ایفا کند و عامل بسیار مهم و تاثیرگذاری در این زمینه است.

متسابق قرآنی درخصوص نظر خود در مورد قراء ایرانی گفت: من از قاریان ایرانی شگفت زده شدم هم از صوت، لحن و تجوید و قواعدی که رعایت می‌کنند و بر آن‌ها درود می‌فرستم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

عبدالباری با قدردانی از مهمان نوازی مسئولان و مردم ایران در سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم، خاطرنشان کرد: ایران کشور بسیار زیبایی است و تعالیم قرآن در آن نقش تاثیرگذاری دارد.

وی در پایان گفت: همانطور که خداوند متعادل در قرآن کریم فرموده است «و اعتصموا به حبل الله جمیعاً و لاتفرقوا» پیام من به امت اسلامی این است که اتحاد و یکپارچگی خود را حول محور قرآن و اسلام حفظ کنند.

۱۳۹۴/۲/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...