نسخه چاپی

كُری‌خوانی كی‌روش با دستیارش

عکس خبري -کُري‌خواني کي‌روش با دستيارش

سومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در ورزشگاه دستگردی پیگیری شد و مسابقه كی‌روش و لوسیا در محل تمرین توجه خبرنگاران را به خود جلب كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه آماده می‌کند، از ساعت 18 امروز با حضور تمام بازیکنان دعوت شده به اردو سومین تمرین آماده‌سازی خود را زیرنظر کادر فنی و در ورزشگاه دستگردی تهران آغاز کرد.

* 10 دقیقه قبل از آغاز رسمی تمرینات بازیکنان به زمین مسابقه آمده و به صورت اختیاری با توپ مشغول گرم کردن خود شدند. در این هنگام، اوسیانو کروز دستیار پرتغالی کی‌روش دقایقی را با تیموریان به صحبت پرداخت و شوخی‌های دن‌گاسپار با خسرو حیدری نیز زمانی که او مشغول گرم کردن خودش بود در نوع خود جالب توجه بود.

* لباس اصلی بازیکنان تیم ملی امروز خاکستری بود و گلرها نیز طبق معمول هر روزه لباس آبی بر تن داشتند.

* رأس ساعت 18 کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی به همراه افشین پیروانی مدیر ورزشی تیم ملی وارد زمین شدند تا تمرین به صورت رسمی آغاز شود.

* حدود 50 تماشاگر تمرینات امروز ملی‌پوشان را از نزدیک مشاهده کردند، هر چند که سکوت آنها در این بین قابل توجه بود.

* تمرین امروز ملی‌پوشان با دویدن به دور زمین آغاز شد، اما نکته قابل توجه اینکه از همان آغاز کار، 4 دروازه‌بان تیم ملی از سایر بازیکنان جدا شده و تمرینات تخصصی دروازه‌بانی را زیرنظر مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی برگزار کردند.

* ساعت 18 و 5 دقیقه دکتر دیه‌گو که به جای میکو بدنسازی ملی‌پوشان را برعهده گرفته است، بازیکنان را جمع کرده و مراحل بدنسازی تمرینات امروز را برای آنها تشریح کرد، ضمن اینکه مارکار آقاجانیان نیز این صحبت‌ها را برای بازیکنان ترجمه می‌کرد.

* در این هنگام کی‌روش و لوسیانو در قسمت دیگری از زمین در حال مسابقه با سه توپ بودند و رقابت جالبی را به وجود آورده بودند و هرازگاهی نیز برای هم کُری می‌خواندند که این اتفاق باعث گرم‌تر شدن روند تمرینی تیم ملی شد.

* از همان ابتدا امیرحسین صادقی و بختیار رحمانی به پشت دروازه شمالی رفته و زیرنظر پزشکان به تمرینات اختصاصی مشغول شدند، البته صادقی پس از 5 دقیقه به سمت نیمکت برگشته و دوباره پس از 40 دقیقه نشستن بر روی نیمکت، به نزد دکتر رفت تا تمرینات خود را ادامه دهد. پس از یک ساعت رحمانی و صادقی به کار خود پایان داده و زمین را ترک کردند.

* از ساعت 18 و 10 دقیقه بازیکنان به گروه‌های سه نفره تقسیم شده و زیرنظر دیه‌گو و مارکار به پاسکاری و کار با توپ پرداخته و در این بین اعضای کارهای بدنی مثل شنا کردن انجام می‌دادند.

* از ساعت 18 و 20 دقیقه بازیکنان تیم ملی به سه گروه آبی و قرمز و زرد تقسیم شده و در گروه‌های 9 نفره زیرنظر مربیان به آقاوسط مشغول شدند.

* پنج دقیقه بعد و با سوت کی‌روش، بازیکنان به پشت دروازه رفته و به مدت 10 دقیقه با کاورهای زرد و سبز استارت‌های کوتاه و بلند را تمرین کردند تا به این ترتیب خود را برای تمرینات جدی و پرفشار امروز آماده کنند. در این هنگام کی‌روش به شخصه، مراحل تمرین را آماده می‌کرد.

* از ساعت 18 و 30 دقیقه بازیکنان به سه گروه زرد، سبز و قرمز تقسیم شده و مانند دو روز گذشته و به همان شکل به مسابقه فوتبال مشغول شدند، با این تفاوت که زمین مسابقه امروز نسبت به دو روز قبل بزرگتر بود و از فشردگی بین بازیکنان به این ترتیب کاسته شده بود. در این فوتبال که 10 به 10 برگزار شد، دو تیم در درون زمین به بازی پرداخته و بازیکنان تیم سوم آنها را احاطه کرده و چهار بازیکنی که در پشت دو دروازه قرار داشتند وظیفه داشتند تا تیم حمله‌کننده را یاری کرده و به آنها توپ‌رسانی کنند. بازیکنان خط عرضی نیز با هم بازیکن صاحب توپ را همراهی می‌کردند.

* در یک صحنه داور یک پنالتی به سود تیم قرمز گرفت که ضربه حاتمی را فروزان مهار کرد.

* در پشت دروازه‌ها نیز گلرها با کاشتن آدمک‌های تمرینی به سانت از جناحین پرداخته و تمرین خروج از دروازه را انجام می‌دادند.

* مسابقه فوتبال امروز نیز زیرنظر کی‌روش برگزار شد و به دقت بر کارهای فنی و نحوه بازی ملی‌پوشان نظارت داشت.

* ساعت 19 از سوی کی‌روش تنفس اعلام شده و بازیکنان پس از 5 دقیقه، دوباره به مسابقه فوتبال ادامه دادند. در این بین، کروز و دیه‌گو در کنار زمین با هم صحبت می‌کردند که پس از چند دقیقه مارکار نیز به جمع آنها اضافه شد.

* تمرینات امروز نیز از سوی آنالیزور تیم ملی فیلمبرداری شد.

* فرزاد حاتمی که مهاجم تیم قرمز بود با از دست دادن چند موقعیت، صدای بازیکنان خودی را درآورده و گاهاً همبازیانش به بی‌دقتی های او اعتراض می‌کردند.

*در پایان این مسابقه تمرینی تیم زرد در ضربات پنالتی برنده شد و این در حالی بود که بازیکنان تیم قرمز برای فریب دادن بی دلیل شادی کردند که کی‌روش دستور داد تا ضربات پنالتی زده شود که در همین ضربات زردها پیروز شدند.

*محمد نژاد مهدی، بازیکن ملی پوش پدیده در اواخر تمرین دچار مصدومیت جدی شد.

*در آخرین بخش از سومین جلسه تمرینی، ملی پوشان با زدن ضربات پنالتی به کارشان پایان دادند.

مینی‌کمپ اول تیم ملی فردا به پایان می‌رسد و قرار است کادر فنی تیم ملی از روز سه‌شنبه آینده مینی‌کمپ دوم را آغاز کند. ملی‌پوشان خود را برای دیدار با ترکمنستان از هفته دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی که 26 خرداد در شهر داشاآغوز برگزار می‌شود آماده می‌کنند.

۱۳۹۴/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...