نسخه چاپی

«اسد» ‌شاید تا بعد از اتمام دوره ریاستش در سمتش باقی بماند

رئیس فراكسیون حزب الله در پارلمان لبنان با تاكید بر توان مقاومت در ورود به «الجلیل» در فلسطین اشغالی، تاكید كرد: «بشار اسد» تا پایان دوره ریاست جمهوری‌اش و شاید بیشتر در سمتش باقی بماند.

به گزارش نما به نقل از فارس،‌ «محمد رعد» رئیس فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان روند تحولات میدانی سوریه را به سود نظام دمشق خواند و تاکید کرد که مناطق استراتژیک این کشور در کنترل ارتش سوریه هستند.

رعد در گفت‌وگو با تلویزیون «المیادین» با تاکید بر اینکه جنگ در سوریه به هنگامی که غربی‌ها و متحدانشان به تسلیح و حمایت از تروریست‌ها پایان دهند، تمام می‌شود، افزود:‌ «بشار اسد» تا پایان دوره ریاست جمهوری‌اش و شاید بیشتر در سمتش باقی بماند زیرا بیش از نصف ملت هوادار وی هستند.

وی در پاسخ به سؤالی درباره برخی مواضع مبنی بر احتمال اقدام عربستان به تکرار عملیات «طوفان قاطعیت» در سوریه، گفت: عملیات طوفان قاطعیت در یمن به نتیجه نرسیده، پس چگونه می‌تواند به سوریه منتقل شود.

رعد با اشاره به درگیری با دشمن صهیونیستی، مقوله مشهور «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله مبنی اینکه این حزب به هنگام نیاز توان ورود به «الجلیل» را دارد، را تاکید کرد و افزود: این امر تنها منحصر به پیشرفت در سلاح‌ها نیست بلکه مهارت‌های جنگی و تاکتیک‌‌های جدید و همچنین مهارت در بکارگیری همه مهمات، تحقق هدف در رویارویی با دشمن اسرائیلی را امکان پذیر می‌سازد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ارتباط مقاومت اسلامی لبنان با جنبش «حماس» فلسطین قطع نشده، یادآور شد که این جنبش درباره موضوع مقاومت با حزب الله هم‌رأی است و مساعدات مادی و نظامی از این حزب دریافت می‌کند.

رئیس فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان در پایان این گفت‌وگو با بیان اینکه هیچ راه حلی برای خروج از بحران یمن جز از طریق گفت‌وگوی سیاسی تحت نظر سازمان ملل وجود ندارد، تاکید کرد که حزب الله هیچ اولویتی برای رویارویی با عربستان سعودی ندارد و مواضع این حزب که در سخنرانی‌های نصرالله متجلی شد، بیانگر محکومیت تهاجم تحمیلی علیه یمن است.

۱۳۹۴/۳/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...