نسخه چاپی

انفجار خمپاره در دزفول صحت ندارد

فرماندار دزفول گفت: خبر انفجار خمپاره در دزفول صحت ندارد و فقط یك مورد آتش گرفتن لاستیك بوده است.

به گزارش نما، حبیب الله آصفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتشار خبر انفجار بمب در یکی از مناطق دزفول صحت نداشته و تنها آتش سوزی لاستیک بود که به این شیوه در سایت ها و شبکه های اجتماعی مطرح شد.

وی افزود: این آتش سوزی در کنار گلزار شهدای قبرستان شمس آباد یکی از شهرهای ۹ گانه دزفول اتفاق افتاده و میزان و کمیت آن هم خیلی کم و پائین بوده است.

فرماندار دزفول توضیح داد: لاستیک آتش گرفته مربوط به ضایعات باقی مانده از دوران جنگ تحمیلی است که به دلیلی که هنوز برای ما مشخص نیست دچار آتش سوزی شده که البته حدس هایی هم در مورد اینکه شاید مین هم بوده، زده می شود که نیاز به بررسی بیشتر دارد.

آصفی ادامه داد: در دوران جنگ، خیلی از مناطق نظامی امکانات مانند قطعات ماشین و ضایعات را به پشت خط انتقال می دادند که هنوز هم آثاری از آنها بر جای مانده است که این لاستیک هم بازمانده از آن دوره است که نمی دانیم از قبل در این مکان بوده یا جدیدا به اینجا انتقال داده شده است.

وی در پاسخ به این سئوال که «آیا احتمال وجود مین خنثی نشده در مناطق دزفول وجود دارد»، اظهار کرد: این شهر جزو خط مقدم و منطقه جنگی نبوده و از این لحاظ تلفات نداشته است. درگیری دزفول با جنگ به شکل بمباران، موشک باران و به صورت پرتاب توپ بوده که پس از آن تمام مناطق دزفول پاکسازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، برخی رسانه های از انفجار خمپاره در این شهرستان خبر داده اند.

۱۳۹۴/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...