نسخه چاپی

مذاكرات امروز عراقچی و روانچی با اشمیت

عراقچی و تخت روانچی امروز (چهارشنبه) در وین گفت‌وگوها بر سر متن نگارش پیش نویس برنامه جامع اقدام مشترك را با معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا كه به نمایندگی از كشورهای ۱+۵ در مذاكرات هسته‌ای حضور دارد، از سر می‌گیرند.

به گزارش نما به نقل از فارس، حمید بعیدی نژاد عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان پس از پایان نشست کارشناسی که عصر روز گذشته (سه‌شنبه) در وین، گفت‌: بحث‌های مفیدی در این نشست انجام شد.

بعیدی نژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما با بیان اینکه نشست کارشناسی پس از دو ساعت پایان یافت، افزود: گفت‌وگوها در سطح کارشناسی از ساعت ۶ بعدازظهر به وقت محلی اتریش ( ۲۰.۳۰دقیقه به وقت محلی ایران) در وین آغاز شد.

ریاست هیأت کارشناسی ایران را حمید بعیدی نژاد عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای برعهده داشت.

گفت‌وگوهای هسته‌ای در سطح معاونان به منظور ادامه نگارش پیش نویس متن برنامه جامع اقدام مشترک (‌برجام ) از امروز (چهارشنبه) در هتل کوبورگ وین از سرگرفته می‌شود.

سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی امروز در وین گفت‌وگوها بر سر متن نگارش پیش نویس برنامه جامع اقدام مشترک را با هلگا اشمیت معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به نمایندگی از کشورهای ۱+۵ در مذاکرات هسته‌ای حضور دارد را از سر می‌گیرند.

۱۳۹۴/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...