نسخه چاپی

تشكر دفتر رئیس جمهور از مردم غرب استان تهران

دفتر رئیس جمهور در پیامی از استقبال پرشور مردم شهریار، ملارد و شهرقدس از كاروان دولت تدبیر و امید تشكر كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، دفتر رییس جمهوری در پیامی از استقبال پرشور مردم شهریار،ملارد و شهرقدس از رییس جمهور تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

آغوش باز، نفس های گرم و قدم های استوار مردم باایمان و پرتلاش شهرستانهای شهریار، ملارد و شهر قدس، نخستین سفر درون استانی کاروان دولت تدبیر و امید را با اقبال پرشوری روبه رو ساخت که به خادمان ملت، برای خدمتگزاری بیشتر و بهتر، توانی مضاعف بخشید.

این منطقه که جایگاه مهمی در استان تهران دارد و دروازه غربی پایتخت جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، قابلیت ها و ظرفیت های فراوانی برای توسعه پایدار، به ویژه در زمینه های کشاورزی و صنعتی دارد.

در راستای همین ویژگی،افتتاح بازار جدید در شهر اندیشه شهریار که در ارائه الگوی معماری اسلامی – ایرانی نقش جهان گام بلندی محسوب می شود؛ آغاز به کار مجتمع بزرگ آموزشی و افتتاح نمونه ای از طرح گسترده آبیاری نوین کشاورزی با هدف ارتقاء بهره وری در استفاده از منابع محدود آبی کشور، گام های آغازین دولت تدبیر و امید برای ارتقا بخشیدن به کیفیت زندگی و ایجاد رفاه و امنیت مردم بزرگوار و سخت کوش این منطقه است که رونق بخش کار و زندگی مردم و فرصت ساز اشتغال برای جوانان مستعد و توانمند خواهد شد.

به پاس همدلی صمیمانه و همراهی مشفقانۀ شهروندان عزیز این منطقه با کاروان دولت تدبیر و امید، از اقشار مختلف مردم، علما و فضلای گرانقدر، ائمۀ گرامی جمعه و جماعات، نماینده مجلس شورای اسلامی،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، دانشگاهیان، اصناف، کارگران،ورزشکاران، کشاورزان، جوانان، اصحاب رسانه و خبرنگاران، نیروهای خدمتگزار اداری، نظامی و انتظامی و سایر گروه های سیاسی و نهادهای اجتماعی تقدیر و تشکر می کنیم.

۱۳۹۴/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...