نسخه چاپی

پلمپ یكصد باشگاه ورزشی در مشهد

رییس هیات پزشكی ورزشی خراسان رضوی از پلمب یكصد باشگاه ورزشی در سطح شهر مشهد خبر داد.

به گزارش نما، سید رضا گلدوزیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این باشگاه ها از سال گذشته تاکنون و به دلیل فروش داروهای مکمل پلمب شده اند.

وی با تاکید بر اینکه فروش هر نوع پودر مکمل و دارو در باشگاه های ورزشی ممنوع است اظهار کرد: یکهزار و 300 باشگاه ورزشی در شهر مشهد فعال هستند که فقط 700 باشگاه از این تعداد دارای مجوز می باشند.

گلدوزیان گفت: باشگاه های ورزشی دارای مجوز دارای تأییدیه بهداشتی نیز هستند و عرضه داروهای نیروزا و مکمل در باشگاه های فاقد مجوز انجام می شود.

وی ادامه داد: نظارت مستمر بر نحوه فعالیت باشگاه ها از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی صورت می گیرد و در صورت مشاهده تخلف، پس از صدور اخطاریه باشگاه های متخلف پلمب می شوند.

گلدوزیان با بیان اینکه کانون توزیع داروهای مکمل، باشگاه های بدن سازی هستند افزود: اماکنی که با نام ورزش در ارتباط هستند نباید فعالیتی خارج از قوانین وزارت ورزش و جوانان انجام دهند.

هم اکنون هزار و 300 باشگاه در 30 رشته ورزشی در مشهد مشغول فعالیت هستند که فعالیت 600 باشگاه از این تعداد به صورت غیر مجاز است.

۱۳۹۴/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...