نسخه چاپی

مخالفت اسپانسر با استقلال

مزایده چهارم سرخابی ها امروز بی نتیجه ماند تا حالا همه منتظر شكل جدید اداره دو باشگاه باشند.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، امروز اهلیت 3 شرکت کننده برای خرید پرسپولیس و یک شرکت کننده برای استقلال مورد تایید هیات واگذاری قرار نگرفت تا همچنان سرخابی ها زمان را از دست بدهند و نتوانند فعالیت خود را برای فصل آینده شروع کنند.

اما در روزهایی که کسی نمی‌ داند که تکلیف این دو باشگاه دقیقا چه می‌ شود گفته می‌ شود از طرف وزارت ورزش و جوانان از شرکت توسعه صنایع نوین، اسپانسر این فصل استقلال خواسته شده که آنها دو ماه دیگر هم به فعالیتشان ادامه بدهند تا تاریخ دقیق مزایده پنجم اعلام شود.

این موضوع با مخالفت شرکت توسعه صنایع نوین همراه شده است چون از نظر آنها این شکل از حمایت هیچ سودی برای این شرکت نخواهد داشت. گفته می‌ شود شرکت توسعه صنایع نوین تنها در شرایطی حاضر است که به فعالیتش در این باشگاه ادامه دهد که باشگاه به مدت 3 سال در اختیار این شرکت قرار بگیرد و در غیراینصورت آنها حاضر نیستند هزینه های آبی ها را برای لیگ پانزدهم تقبل کنند.

با توجه به اینکه گفته می‌ شود استقلال متقاضی دیگری ندارد، احتمال دارد وزارت ورزش و جوانان به خواسته شرکت توسعه صنایع نوین تن بدهد و این باشگاه به صورت 3 ساله در اجاره این شرکت قرار بگیرد.

۱۳۹۴/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...