نسخه چاپی

استقبال گرم كی‌روش از مربیان و تمرینات تكراری

عکس خبري -استقبال گرم کي‌روش از مربيان و تمرينات تکراري

نخستین تمرین تیم ملی در مینی‌كمپ دوم امروز در ورزشگاه پاس قوامین(دستگردی) برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه آماده می‌کند از ساعت 18 امروز با حضور 33 بازیکن نخستین تمرین از مینی‌کمپ دوم خود را زیر نظر کادر فنی در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) آغاز کرد.

در ابتدای تمرین امروز به خاطر اینکه افشین پیروانی در نشست خبری برای خبرنگاران دقایقی را صحبت کرد به همین دلیل اصحاب رسانه از پوشش خبری یک ربع اول تمرین بازماندند. پیروانی در صحبت‌های خود اشاره کرد که از این به بعد به جای ورزشگاه دستگردی آن را با نام پاس قوامین در خبرهای خود مورد اشاره قرار دهید.

او همچنین در این نشست خبری دلایل لغو اردوی ترکیه را تشریح کرد.

*کی‌روش برای مینی‌کمپ دوم 34 بازیکن را دعوت کرده است که در تمرین امروز رضا قوچان‌نژاد غایب بود و پژمان منتظری نیز به صورت اختصاصی در گوشه‌ای از زمین زیر نظر دکتر دیگو به تمرین پرداخت. همچنین علی کریمی هافبک سپاهان نیز به خاطر مصدومیت از ناحیه پا فقط نظاره‌گر تمرینات بود.

*بازیکنان با گرم کردن بدن‌های خود کار را آغاز کرده و سپس به استارت‌های کوتاه و بلند روی آورده و در نهایت نیز روال تمرینی هفته گذشته یعنی فوتبال با سه تیم در دستور کار قرار گرفت و بازیکنان به سه گروه 9 نفره سفید، سبز و قرمز تقسیم شدند.

*لباس اصلی ملی‌پوشان امروز فسفری رنگ و لباس کادر فنی آبی و پیراهن‌های گلرها خاکستری بود. ضمن اینکه کی‌روش نیز با تیپ همیشگی خود یعنی با یک تیشرت مشکی در تمرینات نظارت خاصی داشت.

*ساعت 18 و 30 دقیقه بازیکنان تیم ملی فوتبال درون گروهی را آغاز کرده و در بخشی کوچکتر از نصف زمین و در یک فضای فشرده به فوتبال 10 به 10 مشغول شدند که در این بین بازیکنان تیم سوم دور تا دور زمین ایستاده و تیم حمله کننده را حمایت می‌کردند. البته جالب این بود که بازیکنان حق حفظ توپ را نداشتند و باید هر چه سریعتر توپ را پاس می‌دادند.

*در تمرین امروز جی‌پی‌اس‌ها مورد استفاده قرار گرفت و دکتر دیه‌گو قبل از تمرین از همه بازیکنان خواست تا جی‌پی‌اس‌ها را به خود نصب کنند.

*مهدی تارتار، نظرمحمدی و امیرحسین پیروانی و کورش برمک در VIP ورزشگاه تمرینات را از نزدیک نظاره کردند.

*حدود 50 تماشاگر امروز تمرینات را زیر نظر داشتند و عکاسان نیز از روی سکوها به پوشش تصویری تمرین امروز پرداختند.

*از ساعت 18 و 45 دقیقه و پس از تنفسی کوتاه ملی‌پوشان به سمت دیگر زمین رفته و در نصف زمین به همان روال تمرینی گذشته به فوتبال مشغول شدند که در این بخش احسان حاج‌صفی هافبک آماده تیم ملی با یک ضربه قیچی گل زیبایی را به ثمر رساند.

*دکتر خانلری که به همراه کفاشیان و اسدی برای حضور در کنگره پزشکی فیفا راهی زوریخ شده است در تمرین امروز غایب بود و به جای او یک پزشک جدید به همراه دکتر شهاب تمرینات را زیر نظر داشت.

*هوای مطبوع و دلپذیری امروز از زمان تمرین ملی‌پوشان جریان داشت که موجبات رضایت‌ آنها را فراهم آورده بود.

*از ساعت 19 و 10 دقیقه و پس از 70 دقیقه کی‌روش سوت پایان تمرین را به صدا درآورده و بازیکنان پس از سرد کردن به سمت رختکن رفتند.

*کی‌روش به همراه دستیارانش بر روی نیمکت جلسه کوتاهی را برگزار کرده و با آنها به صحبت پرداخت.

*پس از پایان تمرین امید ابراهیمی به همراه رامین رضاییان و از سوی دیگر حاتمی به همراه پورقاز و در بخش دیگری از زمین فروزان به همراه غفوری و حیدری به تمرینات آمادگی جسمانی مشغول شدند که در این بین کی‌روش همچنان با دستیارانش بر روی نیمکت به صحبت می‌پرداخت.

*پیروانی نیز امروز با لباس شخصی تمرینات را زیر نظر داشت.

*مربیانی که برای تماشای تمرین امروز حضور داشتند در انتهای تمرین در کنار کی‌روش حاضر شدند و مورد استقبال گرم مرد پرتغالی قرار گرفتند.

سومین تمرین ملی در مینی‌کمپ دوم فردا از ساعت 18 در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود.

پیش از این قرار بود ملی پوشان فردا صبح نیز تمرین کنند که با نظر کادر فنی تمرین فردا صبح کنسل شد.

۱۳۹۴/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...