نسخه چاپی

600 دختر اروپایی "عروس داعش" هستند

گزارشات روزنامه‌های غربی حاكی از این است كه 600 دختر اروپایی از كشورهای غربی فرار كرده تا به داعش در سوریه و عراق بپیوندند و در «جهاد نكاح» شركت كنند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، روزنامه دیلی میل انگلیس در گزارشی اعلام کرد که از این 600 دختر تنها دو تن از آنها به کشور خود بازگشته‌اند و بقیه در «جهاد نکاح» شرکت کرده‌اند.

کارشناسان افزایش زنان و دخترانی را که به تروریست‌ها می‌پیوندند به تبلیغات تاثیرگذار و عشق به ماجراجویی برای شرکت در «جهاد نکاح» ارجاع می‌دهند.

براساس گزارش پژوهشگران برخی از زنان و دختران حتی اگر بفهمند که اشتباه کرده‌اند دیگر قادر نیستند از چنگ داعش بگریزند.

تحلیلگران معتقدند که به دلیل افزایش تروریست‌های خارجی عضو داعش درخواست‌ها برای ازدواج بیشتر شده و در نتیجه زنان و دختران اروپایی به محض رسیدن به سوریه با تروریست‌ها ازدواج می‌کنند و دیگر اجازه مسافرت ندارند و باید همواره از اوامر شوهران خود اطاعت کنند در صورت اطاعت نکردن در معرض ضربه‌های شلاق یا مجازت‌های بدتر از آن قرار می‌گیرند.

از میان زنانی که از مناطق درگیر بازگشته‌اند یک دختر جوان هلندی است که در سال 2014 به سوریه سفر کرد و با یکی از تروریست‌های هلندی داعش در استان رقه ازدواج کرد اما مادرش وی را در مرزهای سوریه با ترکیه نجات داد و او به کشور خود بازگشت.

زن دیگری نیز توانست مسیر خود را در مرزهای سوریه با ترکیه بگشاید و با پدرش در آنجا دیدار کند و در نتیجه از چنگ داعش نجات یابد.

به گزارش دیلی میل یک‌سوم مردانی که در دام تبلیغات داعش افتاده‌اند از حیله‌های این گروه تروریستی نجات یافته و به کشورهای خود بازگشته‌اند.

۱۳۹۴/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...