نسخه چاپی

شاخص بورس مثبت شد

در اولین روز معاملاتی هفته، شاخص بورس ۱۷ واحد رشد را به ثبت رساند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم؛ در جریان معاملات امروز بازر سرمایه در حالی ۳۵۴ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۶۰ میلیارد تومان در ۳۴ هزار نوبت دست به دست شد که شاخص بورس با رشد آرام ۱۷ واحدی در ارتفاع ۶۳ هزار و ۴۱۹ واحد قرار گرفت.
نمادهای معاملاتی حکشتی، همراه و شبندر نیز در روز جاری بیشترین سهم را در رشد شاخص بورس داشتند و در مقابل نمادهای معاملاتی فارس، تاپیکو و فولاد با حرکت منفی خود مانع ریزش بیشتر دماسنج بازار سهام شدند، بعلاوه این که شبندر، وبصادر، خودرو، خپارس، وبملت و مبین هم امروز به نمایندگی از گروه های پتروشیمی، خودرویی و بانکی در صدر نمادهای پربیننده بازار سهام بودند.
در بازارهای فرابورس نیز با دادوستد ۵۸ میلیون ورقه به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان در ۱۴ هزار نوبت، آیفکس ۰.۱ واحد رشد کرد و در کانال ۷۱۴ واحد درجا زد.
بازگشایی نمادهای معاملاتی شرکتهای سایپا آذین، داروسازی کوثر، دارویی رازک، سینا دارو، سیمان خوزستان، پتروشیمی شازند، شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی، پتروشیمی فارابی، کارخانجات قند قزوین، پارس سویچ، پتروشیمی شیراز، بهمن لیزینگ، عمران و توسعه شاهد، زامیاد، دشت مرغاب، صنایع شیمیایی سینا و توقف نماد معاملاتی شرکت‌های نفت ایرانول، خزامیا، غدشت و شسینا از جمله آمد و رفت‌های امروز بازار سرمایه بودند.
این گزارش می افزاید: شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) نیز با ۷.۴ واحد رشد، کل (هموزن) با ۶.۳ واحد کاهش، قیمت(هموزن) با ۵.۶ واحد کاهش، آزادشناور با ۲.۹۱ واحد رشد، بازار اول با ۶.۲ واحد کاهش و بازار دوم با ۱۵۴ واحد رشد امروز را سپری کردند.

۱۳۹۴/۳/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...