نسخه چاپی

انتقال بسته اینترنت موبایل ممكن شد

اپراتور دوم ارتباطی امكان هدیه بسته اینترنت همراه را به دیگر مشتركان شبكه خود و فعالسازی یك بسته اینترنت بر روی سیم‌كارت دیگری ممكن ساخت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: اپراتور دوم ارتباطی امکان هدیه بسته اینترنت همراه را به دیگر مشترکان شبکه خود و فعالسازی یک بسته اینترنت بر روی سیم‌کارت دیگری ممکن ساخت.

از این پس مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند هر یک از بسته‌های اینترنت روزانه 15 مگابایتی، هفتگی 100 مگابایتی و ماهیانه 200 مگابایتی را برای سیم‌کارت ایرانسل اعضای خانواده، دوستان یا دیگر سیم‌کارت‌های فعال روی تبلت و مودم‌های همراه، خریداری و فعالسازی کنند.

مشترکان برای اهدای بسته اینترنت همراه روزانه 15 مگابایتی با هزینه 500 تومان می‌بایست کد دستوری #شماره سیم‌کارت اعتباری مورد نظر*1*1*5*555* و برای بسته هفتگی 100 مگابایتی با هزینه 2هزار و 500 تومان کد دستوری #شماره سیم‌کارت اعتباری مورد نظر*2*2*5*555* را از سیم‌کارت اعتباری خود شماره‌گیری کنند.

اهدای بسته 200 مگابایتی با اعتبار زمانی 30 روزه هم با هزینه 5هزار تومان، از طریق کددستوری #شماره سیم‌کارت اعتباری مورد نظر#1*3*5*555* امکان‌پذیر است. در این روش، شماره سیم‌کارت ایرانسل مورد نظر باید به صورت *********09 وارد شود.

۱۳۹۴/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...