نسخه چاپی

نژادفلاح از پرسپولیس رفتنی شد

برخی گمانه‌زنی‌ها از جدایی محمدحسین نژاد فلاح از پرسپولیس و تغییرات عمده در هیات مدیره این باشگاه حكایت دارد، موضوعی كه با توجه به بی‌نتیجه بودن مزایده‌ی چهارم دور از ذهن نیست.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی و رییس مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس سال گذشته شرایطی متفاوتی را با اجاره این دو باشگاه رقم زد، موضوعی که با تغییرات گسترده و بعضا متوالی مدیریت پرسپولیس همراه شد و هم‌چنان هم ادامه دارد.

پس از عدم نتیجه‌ی مزایده چهارم و تقریبا قطعی شدن عدم واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی و هم‌چنین بازگشت مجدد استقلال پرسپولیس به دامان وزارت ورزش و جوانان، چنانچه در هر حالتی گزینه واگذاری مدیریت این دو باشگاه به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نتیجه بدهد یا ندهد - البته با توجه رابطه نزدیک وزیر ورزش با مدیرکل ورزش و جوانان تهران این موضوع چندان هم دور از ذهن نیست - تغییر مجدد در هیات مدیره و مدیریت سرخابی‌ها اجتناب ناپذیر است.

پس از حکم گرفتن بهرام افشارزاده در وزارت ورزش و جوانان و فاصله گرفتن وی از استقلال، اکنون گمانه‌زنی‌ها درباره تغییرات مدیریتی پرسپولیس نیز قوت گرفته است، به گونه‌ای که منابع نزدیک به ایسنا امکان وقوع این تغییرات در روز‌های آینده را کاملا جدی می‌دانند.

محمدحسین نژادفلاح که پس از چالش «سیاسی» پرسپولیس، به عنوان قائم مقام کارش را با این باشگاه مجددا شروع کرده بود، در این مدت بارها به دلیل اختلافات موجود در هیات مدیره قصد کناره‌گیری داشت که هر بار با حمایت وزارت ورزش ماندنی شد اما اکنون با تغییرات سیاست‌های وزارت ورزش، جدایی او بیش از همیشه قوت گرفته است.

نژادفلاح که پس از آزادی سیاسی بر سر قرارداد برانکو و حمایت مالی از باشگاه نیز به اختلاف نظر و اختلافات اجرایی و مدیریتی جدی خورده بود، حالا احتمالا با جذب اسپانسر جدید، چاره‌ای جز ترک ساختمان پرسپولیس را نخواهد داشت.

طی روزهای گذشته جلساتی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شده که موضوع آن جذب اسپانسر برای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و شیوه اداره این باشگاه‌ها در فصل آینده لیگ برتر فوتبال بوده است که این موضوع با توجه به تنوع دیدگاه‌ها و اسپانسرها، تاکنون به نتیجه جدی نرسیده است اما هر نتیجه‌ای که این جلسات داشته باشد، تغییر هیات مدیره و مدیران عامل سرخابی ها قطعا جزو خروجی‌های لاینفک آن است.

۱۳۹۴/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...