نسخه چاپی

سرمربی عمان: پیروزی بر ایران محال نیست

عکس خبري -سرمربي عمان: پيروزي بر ايران محال نيست

سرمربی فرانسوی تیم ملی فوتبال عمان گفت كه پیروزی بر تیم ایران در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2018 وجام ملت های آسیا 2019 امارات محال نیست.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، وی روز یکشنبه در یک نشست خبری افزود: برای ما جای خوش شانسی است که آخرین دیدار تیم ملی عمان در رقابت های مقدماتی جام جهانی باایران است و این یک فرصت استثنایی برای ماست .

پل لوگن که این روزها درمعرض شدیدترین انتقادهای رسانه ای کشور عمان قراردارد ، افزود: تا آخرین مسابقه مقدماتی سعی خودمان را برای صعود به مرحله نهایی جام ملتهای 2019 آسیا در امارات خواهیم کرد.

وی افزود : تمام تلاش خود را برای راهیابی به مرحله نهایی جام ملتهای آسیا به کار خواهیم برد.همچنین برای صعود به مرحله نهایی جام جهانی 2018 روسیه به عنوان هدف دوم کوشش خواهیم کرد.

پل لوگن که با تیم ملی عمان هم در رقابتهای جام خلیج فارس در ریاض وهم در جام ملتهای 2015 آسیا در استرالیا نتایج ناامید کننده ای به دست آورد ، در مورد افزایش انتقادها برعملکردش افزود: من بافدراسیون فوتبال عمان تاپایان 2018 قرارداد دارم واگر روزی مرا نخواهند به آرامی تیم ملی عمان را رها خواهم کرد. وی نخستین دیدار تیم ملی عمان در رقابتهای جام جهانی وجام ملتهای آسیا که قرار است 21 خرداد ماه در دهلی نو مقابل هند برگزار شود ، بسیار بااهمیت دانست .

وی افزود: برد در مقابل هند بسیار دشوار خواهد بود اما سعی خودمان را خواهیم کرد.این درحالی است که برخی از رسانه ها به تازگی مطالبی را از احتمال انتصاب سامی جابر سعودی به جای این سرمربی منتشر کرده اند.فدراسیون فوتبال عمان و خود سامی جابر تاکنون در این زمینه واکنش نشان ندادند . سامی جابر در حال حاضر برای گذراندن یک دوره آموزشی درمسقط عمان به سر می برد

۱۳۹۴/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...