نسخه چاپی

دستگیری جاعلان اسكناس در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی فاروج از انهدام باند جاعلان اسكناس در خراسان شمالی خبرداد و گفت: جاعلان اسكناس های تقلبی به همراه اسكناس های جعل شده دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ علی مومنی با اعلام این خبر افزود: با تلاش ماموران اداره آگاهی شهرستان فاروج، چهار نفر از جاعلین اسکناس به همراه ۹۰میلیون ریال اسکناس تقلبی دستگیر شدند.

وی در توضیح این خبر اظهار داشت: گزارشات دریافتی حاکی از این بود که دونفر با استفاده از اسکناس های تقلبی در سطح شهر اقدام به خرید از مغازه ها و آجیل فروشی ها می کردند که این موضوع در دستورکار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ مومنی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از انجام تحقیقات مقدماتی، موفق به شناسایی و دستگیری دونفر متهم در این رابطه شدند.

وی اظهار داشت: متهمان در بازجویی های بعمل آمده بزه انتصابی خود را پذیرفته و اعتراف کردند که چک پول های تقلبی را از استان خراسان رضوی تهیه کرده اند.

فرمانده انتظامی فاروج افزود: در همین راستا اکیپی از ماموران با عزیمت به مشهد موفق به دستگیری دو نفر متهم دیگر شدند.

سرهنگ مومنی تصریح کرد: از مخفیگاه متهمان ۱۷۰ اسکناس تقلبی به ارزش ۹۰میلیون ریال بهمراه آلات و ادوات جعل اسکناس کشف و متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شدند.



۱۳۹۴/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...