نسخه چاپی

۹۵ هزار پروژه تملك دارایی در كشور وجود دارد

معاون مجلس و امور استانهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور گفت: ۹۵ هزار پروژه تملك دارایی و سرمایه گذاری در كشور وجود دارد.

به گزارش نما به نقل از مهر، علیرضا صالح ظهر دوشنبه در شورای برنامه ریزی استان فارس افزود: تعطیل شدن سازمان مدیریت و برنامه ریزی کاری غیر قانونی و اشتباه بود که متاسفانه انجام شد.

وی تصریح کرد: در ابتدای سال ۸۴ حدود یک هزار و ۳۰۰ طرح تملک دارایی و سرمایه گذاری در کشور وجود داشت که برای اتمام آنها ۶۰ هزار میلیارد تومان لازم بود که تا طی پنج سال انجام شود.

معاون مجلس و امور استانهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور یادآور شد: در سال ۹۲ با شروع فعالیت های دولت ارزیابی دیگری انجام شد که طی آن مشخص شد در کشور دو هزار و ۹۰۰ طرح در کشور وجود دارد که برای اتمام آنها نیاز به ۴۰۰ هزار میلیارد تومان با ۱۶ سال زمان است.

صالح با اشاره به اینکه با فعالیت های دولت اقدام به اولویت بندی طرح های کشور کردیم، گفت: با این کار توانستیم تعداد طرح های موجود در کشور را به ۹۵ هزار برسانیم که برای اتمام آن نیازمند ۱۳۰ هزار میلیارد تومان هستیم.

وی ادامه داد: امروز پروژه های موجود در کشور را متناسب با ظرفیت ها مد نظر قرار داده شده و مدت انجام عملیات ها نیز مساوی با زمان فعالیت های دولت است.

معاون مجلس و امور استانهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تاکید کرد: استان فارس دارای ظرفیت های بسیار بالایی است که می تواند با استفاده از این پتانسیل بر روند کشوری نیز تاثیر مستقیم داشته باشد به همین دلیل امروز با برنامه ریزی مناسبی که انجام شده در انتظار موفقیت های بیشتر فارس خواهیم بود.

صالح افزود: بیشترین اختیارات ممکن و قانونی این سازمان را به مدیریت این مجموعه در فارس واگذار کرده ایم.

طی حکمی ساسان تاجگردون به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس معرفی شد.

۱۳۹۴/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...