نسخه چاپی

ایجاد 600 فرصت شغلی در راه اندازی كارخانه ذوب آهن كوهدشت

نماینده مردم كوهدشت و رومشكان در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه اندازی كارخانه ذوب آهن این شهرستان ۶۰۰ فرصت شغلی ایجاد می شود.

به گزارش نما به نقل از مهر، الهیار ملکشاهی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با راه اندازی کارخانه ذوب آهن کوهدشت و رومشکان بیش از ۶۰۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه کار اجرایی این کارخانه آغاز شده است عنوان کرد: امیدواریم با راه اندازی این کارخانه بخشی از معضل بیکاری در شهرستان کوهدشت رفع شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی همچنین به ایجاد پتروشیمی این شهرستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر برنامه ریزی برای ایجاد این واحد در شهرستان آغاز شده است.

ملکشاهی با بیان اینکه هیئت مدیره این واحد صنعتی در شهرستان کوهدشت مشخص شده است تصریح کرد: هم اکنون کار بررسی مسائل زیست محیطی این واحد در حال انجام است.

وی بیان داشت: در صورت راه اندازی پتروشیمی بیش از ۴۰۰ فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی همچنین به ایجاد کارخانه روغن صنعتی شهرستان کوهدشت اشاره کرد و افزود: این کارخانه با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و همچنین استانداری لرستان ایجاد خواهد شد.

ملکشاهی یادآور شد: دو سوم اعتبارات مورد نیاز این کارخانه توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه و یک سوم آن نیز توسط استانداری لرستان تامین می شود.

۱۳۹۴/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...