نسخه چاپی

تارتار: مربیان یكی از عوامل فساد هستند/ پس از صعود تیم ملی به جام جهانی همه چیز را رها كردیم

عکس خبري -تارتار: مربيان يکي از عوامل فساد هستند/ پس از صعود تيم ملي به جام جهاني همه چيز را رها کرديم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: فساد همه جا هست و ما مربیان یكی از عوامل فساد هستیم. خیلی از مربیان به خاطر نتیجه حق الناس را زیر پا می گذارند و آلوده می شوند. باید مربیان و مدیران رصد شوند.

به گزارش نما، مهدی تارتار در گفت وگوی تلویزیونی ، اظهار داشت: تیم های نساجی و مس که زمین مشخصی نداشتند و هوادار و پیکان زمین اختصاصی نداشتند و آواره بودند و یک هفته در کرج و یک هفته تهران بازی می کردند. برنامه ریزی می توانست بهتر باشد همه عوامل از لیگ فرسایشی خسته شدند.

وی افزود: ما مربی هستیم و فشار زیادی را در طول فصل تحمل می کنیم و در طول ۶ سال گذشته همیشه فصل را به آخر رساندم و هرگز تغییر نکردم. نبودن ثبات نمی گذارد یک مربی ریسک کند. در این مدت خیلی از جوانان را معرفی کردم. بالای ۴۰ بازیکن را به فوتبال معرفی کردم و ما جزو آن دل و جرات دارها هستیم.

سرمربی ذوب آهن عنوان کرد: تا بازیکن مهاجم مطرح می شود دوست دارد به خارج از کشور برود. همواره بازیکنان کم کیفیت می مانند و خوب ها می روند. باز هم همه چیز به زمینی که مساعد نیست، برمی گردد. در بحث معرفی فوروارد مشکل جهانی داریم. بحث نوک با باقی پست ها فرق می کند و باید این استعدادها را پیدا کنید و برخی از این نوک ها به خارج از ایران رفتند. مگر چقدر می توانیم نوک تولید کنیم و این موضوع کار ما را سخت می کند زیرا مهم ترین قسمت فوتبال است.

وی ادامه داد: تیم ملی امید نوک ندارد. استقلال که قهرمان لیگ شده نوک آن خارجی بود. این معضل بزرگی است و در فوتبال مربیان دفاع کردن را یاد گرفتند و کار را سخت کردند. خیلی از فوتبالیست های قدیمی از خود خیلی تعریف می کردند اما الان به آن دوران می خندند که باید بازیکن خلاق داشته باشیم.

تارتار یادآور شد: وی ای ار باید بیاید زیرا به فوتبال ما ظلم شده است. عاجزانه درخواست می کنم که وی ای ار وارد ایران شود. امسال دو بار اخراج شدم و ۱۰ تا کارت زرد گرفتم و مگر می شود این همه اشتباه باشد وقتی برای تیمی که زمین تمرین و ساختار خوبی دارد. به ناحق به ما گل زدند و کمک داورها ما را به شک و شبهه می انداختند.

بیشتر بخوانید:

تارتار در ذوب‌آهن ماندنی شد

وی خاطرنشان کرد: برای موفقیت نمی توان همه را راضی نگاه داشت و باید فرد موفق عدالت را اجرا کند. سهیل مهدی نمی تواند همه را راضی نگاه دارد وگرنه خودش باید برود. فساد همه جا هست و ما مربیان یکی از عوامل فساد هستیم. خیلی از مربیان به خاطر نتیجه حق الناس را زیر پا می گذارند و آلوده می شوند. باید مربیان و مدیران رصد شوند. باید چینش داوری درست باشد.

سرمربی ذوب آهن درباره نقل و انتقالات عنوان کرد: به باشگاه گفتم که قرارداد را با برخی از بازیکنان تمدید کنند اما آنها برای تمدید نمی آیند و لیگ ما دو دسته شده است با بودجه معمولی و سنگین و یک سری تیم ها دو سه بازیکن جذب و تمام بازیکنان را هوایی کردند که مبالغ گرانی است و کار ما را سخت کردند. باید صبر کنیم تا بودجه سنگین ها جذب شوند و بعد به ما برسد و اولویت جذب بازیکن با تهران است و چون نظم مالی خوبی داریم سمت ما هم می آیند.

تارتار درباره تیم ملی گفت: وقتی صعود مهیا شد به سقف آرزوها رسیدیم و دیگر همه چیز را رها کردیم و در کنار آن حواشی در فدراسیون فوتبال مزید علت شد . فقط می خواهیم در جام جهانی حضور داشته باشیم. دوست داشتم کشور ما بازی های خوب تدارکاتی انجام دهد. باید برای ورزش هزینه شود و همه عاشق فوتبال هستند. لیگ ملت ها خیلی به اروپایی ها کمک می کند و نیاز به اردو ندارند.

۱۴۰۱/۳/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...