نسخه چاپی

ارسال شكایت به دانشگاه تهران درباره برگزاری مراسم انجمن اسلامی

معاون فرهنگی دانشگاه تهران از ارسال شكایتی از سوی یكی از تشكل‌های دانشجویی دانشگاه تهران نسبت به برگزاری مراسمی از سوی انجمن اسلامی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش نما، مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با تسنیم، درباره انتقادات به برخی از مسائل مطرح شده در برنامه انجمن‌اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در برگزاری مراسمی به مناسبت دوم خردادماه، اظهار داشت: جزئیات برنامه‌های تشکل‌های دانشجویی قبل از اجرا در هیئت نظارت بررسی می‌شود و براساس همان جزئیات به تشکل‌های دانشجویی مجوز داده می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسمی از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران همزمان با دوم خرداد، گفت: در برنامه‌ای که اخیرا توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد دوستان مقداری کم لطفی کردند و در بخشی از مراسم برنامه‌هایی را انجام دادند که نباید انجام می‌دادند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به وجود راهکاری در زمینه پیگیری چنین مسائلی از سوی دانشگاه، تصریح کرد: معاونت فرهنگی دانشگاه تهران در صورت ارسال شکایتی از سوی تشکل‌های دانشجویی، در چنین مواردی شکایت ارسالی را در کمیته نظارت بررسی می‌کند.

سرسنگی اضافه کرد: در صورت اثبات تخلف، براساس ضوابط آموزش عالی با تشکل برگزارکننده مراسم برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: درباره این برنامه نیز شکایتی از سوی یکی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تهران به معاونت فرهنگی ارسال شده که این شکایت در جلسه آینده کمیته نظارت دانشگاه تهران بررسی می‌شود.

۱۳۹۴/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...