نسخه چاپی

برانكو ۱۲ بازیكن پرسپولیس را اخراج می كند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «مایلی‌كهن دل پاكی دارد و با صداقت حرف می‌زند و امیدوارم هر چه سریع‌تر او را سرحال و قبراق در میادین ورزشی ببینیم.»

به گزارش نما، محمود خوردبین از همبازی سابقش گلایه داشت. او گویا برای تماشای فینال لیگ تنیس روی میز رفته بوده که محمد دادگان رییس سابق فدراسیون فوتبال و همبازی پیشینش در پرسپولیس را آنجا می‌بیند اما دادگان او را تحویل نمی‌گیرد که این موضوع باعث ناراحتی خوردبین شده است.

اظهارات خوردبین را در ادامه می خوانید:

* شنیده ایم برانکو به پرسپولیس برنمی گردد.

- برمی گردد. او مشکلش تنها بی تعهدی ما در پرداخت پول است.

* به نظر شما، او بیاید شاکله تیم را حفظ می‌ کند یا تغییراتی ایجاد می‌ کند؟

- بچه های مثبت تیم را حفظ می‌ کند.

* و آنها که خوب کار نکردند؟

- خیالتان راحت درباره آنها کودتا می‌ کند، تا جایی که من می‌ دانم از جمع بزرگسالان و امیدها، ۱۸ نفر می‌ مانند و ۱۲ نفر یعنی حدود ۴۰ درصد تیم عوض می‌ شود.

* شنیدیم در سالن تنیس روی میز رویت شدید؟

- به اتفاق آقایان نعمتی و سلطانی دوستان خوبم که سابق بر این عضو تیم‌ملی بودند، برای تماشای فینال لیگ تنیس روی میز رفتم و متاسفانه شاهد اتفاقات جالبی نبودم!

* مگر چه اتفاقی افتاد؟

- یک ساعت و نیم آنجا بودم ولی محمد دادگان یک بار هم برنگشت احوال مرا بپرسد و یا حتی یک احوالپرسی خشک و خالی انجام بدهد. بگوید محمود خوبی؟ حالت چطور است یا ... بگذریم!

* شما که با هم مشکلی نداشتید؟

- نه، یکسری مسایلی قبل از جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان پیش آمد اما همه چیز فراموش شد. من هم زودتر از دادگان به سالن آکادمی تنیس روی میز رسیده بودم. وقتی روبه رو شدیم یک سلام و علیک معمولی کردیم و رفت جلوی من نشست.

* خب مشکل کجا بود؟

- جلوی من روی صندلی نشست ولی یک بار هم برنگشت عقب را نگاه کند. ناسلامتی ما چند سال با یکدیگر همبازی بودیم. آن زمان خیلی هم رفیق بودیم. همه جا با هم می‌رفتیم. منزل آن‌ها حوالی گلوبندک بود. به اتفاق به خانه دادگان می‌رفتیم و ... ولی ظاهرا همه چیز فراموش شده است.

* هنگام خداحافظی هم برخوردی نداشتید؟

- نه، وقتی اصلا یک بار هم مرا تحویل نگرفت چرا باید با او خداحافظی می‌کردم؟ البته برای من اصلا مهم نیست!

* شاید هم منظوری نداشته و دور و برش شلوغ بوده؟

- پس چرا محمدرضا پهلوان که کنارش بود بزرگوارانه عذرخواهی کرد؟ البته من یکی نیازی به احوالپرسی محمد دادگان و این حرف‌ها ندارم ولی به هر حال توقع این کارها را هم نداشتم.

* زمزمه‌هایی هم مبنی بر احتمال مدیریت دادگان در پرسپولیس به گوش می‌رسد؟

- اصلا تمایلی ندارم در این رابطه حرف بزنم!

* حرف ناگفته ای ندارید؟

- آرزوی شفای عاجل محمد مایلی‌کهن را دارم. چند روز قبل به ملاقات حاجی مایلی رفتم. او دل پاکی دارد و با صداقت حرف‌هایش را می‌زند. امیدوارم هر چه سریع‌تر او را سرحال و قبراق در میادین ورزشی ببینیم.

۱۳۹۴/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...