نسخه چاپی

آمادگی جوان‌ترین داوطلب برای شركت در كنكور ۹۴

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش كشور گفت: جوان‌ترین داوطلب در كنكور سراسری مشكلی برای شركت در آزمون ندارد.

به گزارش نما، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت شرکت جوان‌ترین داوطلب کنکور سراسری 94 در آزمون سراسری، اظهار داشت: محدودیت و مانعی برای شرکت افرادی که در آزمون سراسری ثبت ‌نام کرده‌اند و از سوی سازمان سنجش تایید شده‌اند، وجود ندارد.

وی در توضیح این مطالب افزود: داوطلبان در زمان ثبت‌نام آزمون سراسری ادعای داشتن پیش دانشگاهی یا شاغل بودن در این دوره را اعلام می‌کنند که پس از پذیرش در دانشگاه‌ها باید با مدرکی که در این زمینه دارند ادعای خود را ثابت کنند تا بتوانند ادامه تحصیل دهند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش گفت: در این شرایط فردی نمی‌تواند مانع از حضور و شرکت داوطلبی در آزمون سراسری با ادعای احتمال نداشتن مدرک لازم شود.

توکلی درباره وضعیت شرکت جوان‌ترین داوطلب آزمون سراسری با نام عطیه امیریان‌نژاد از استان خراسان‌رضوی در کنکور سراسری امسال، گفت: مسئولان سازمان سنجش مدرک تحصیلی این شرکت‌کننده را بررسی کردند و وی هم‌اکنون شاغل به تحصیل در مقطع پیش دانشگاهی رشته علوم‌انسانی است، لذا این فرد به عنوان جوان‌ترین شرکت‌کننده اعلام شده و می‌تواند در آزمون شرکت کند.

به گزارش تسنیم، کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی ابهاماتی را درباره شرکت عطیه امیریان‌نژاد جوان‌ترین شرکت‌کننده کنکور سراسری سال 94 اعلام کرده بودند.

۱۳۹۴/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...