نسخه چاپی

جمع‌آوری ۳۰ هزارتن مرغ از بازار

معاون بازرگانی داخلی شركت پشتیبانی امور دام با بیان اینكه توزیع مرغ منجمد در ماه مبارك رمضان بسته به شرایط بازار است، گفت: میزان خرید تضمینی جو به ۱۴۰ هزارتن رسیده است.

به گزارش نما، عباس والوزی میزان خرید تضمینی جو را ۱۴۰ هزار تن اعلام و اظهارداشت: خرید تضمینی جو حدود یک ماه است که آغاز شده ضمن اینکه هرکیلوگرم جو از کشاورزان به قیمت ۹۲۰ تومان خریداری می‌شود.

وی با بیان اینکه مطالبات کشاورزان هنوز پرداخت نشده است، افزود: تامین اعتبار انجام گرفته و مطالبات کشاورزان به‌زودی پرداخت می‌شود.

والوزی در مورد واردات گوشت از برزیل نیز گفت: برای واردات گوشت از این کشور محدودیتی وجود ندارد و تا زمانی که سازمان دامپزشکی کشور محدودیتی در این زمینه اعمال نکند، چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد.

این مقام مسئول در شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۴ هزارتن گوشت قرمز توسط شرکت پشتیبانی امور دام وارد کشور شده است، اضافه کرد: بخش خصوصی نیز در این زمینه واردات انجام داده است.

والوزی در مورد عرضه مرغ منجمد به بازار در ماه مبارک رمضان، گفت: اگر در این ماه قیمت‌ها متعادل باشد شرکت پشتیبانی نیز نیازی به حضور در بازار نمی‌بیند اما در صورت احساس کمبود و نامتعادل بودن قیمت‌ها، ما برای تنظیم بازار ورود خواهیم کرد.

وی، میزان مرغ خریداری شده از مرغ‌داران را از زمان آغاز خرید تاکنون حدود ۳۰ هزارتن عنوان کرد وگفت: ذخایر مرغ شرکت پشتیبانی امور دام به حدود ۱۱۰ هزار تن رسیده است.

۱۳۹۴/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...