نسخه چاپی

غمخوار: به توافق رسیده‌ایم

رییس هیات مدیره باشگاه صبای قم می‌گوید با مهدی تارتار برای هدایت صبا در فصل آینده لیگ‌ برتر فوتبال به توافق رسیده‌ است.

به گزارش نما و به نقل از ایسنا، اکبر غمخوار درباره جلسه مهدی تارتار، سرمربی فصل گذشته صبا با مدیران این تیم گفت: این جلسه در هفته جاری برگزار شد و تارتار برنامه خود را به باشگاه ارائه داده و در دست بررسی است. او گزینه اول هدایت تیم بود و برای فصل بعد هم با او به توافق رسیده‌ایم.

رییس هیات مدیره صبای قم درباره اظهارنظر بازیکنان مبنی بر عدم تماس باشگاه با آنها برای فصل آینده لیگ‌برتر اظهار کرد: منتظریم که تغییر و تحولات باشگاه درباره واگذاری به بخش خصوصی به اتمام برسد و سپس مذاکره با بازیکنان را آغاز کنیم. البته در روز‌های آینده جلساتی را با بازیکنان برگزار خواهیم کرد.

وی آغاز تمرینات صبا برای آماده‌سازی قبل از آغاز لیگ جدید را به تاریخ آغاز مسابقات منوط دانست و افزود: برنامه باشگاه این است که شش هفته قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر تمرینات تیم را شروع کند. با توجه به این که هنوز تاریخ دقیق شروع بازی‌ها مشخص نشده، نمی‌توانم زمان دقیق تمرینات را بگویم اما اوایل ماه رمضان تمرینات صبا شروع خواهد شد.

غمخوار با بیان این که هنوز قیمت پایه باشگاه برای واگذاری به بخش خصوصی مشخص نشده، ادامه داد: کارشناسان در حال بررسی هستند تا قیمت دقیق را به دست آورند. بعد از آن متقاضیان خرید باشگاه می‌توانند درخواستشان را ارائه دهند تا بعد از انجام مزایده برنده مشخص شود.

رییس هیات مدیره صبای قم درباره پیشنهاد سیروس محجوب، مالک ملوان برای خرید این تیم گفت: محجوب هم برای خرید صبا متقاضی شده و به همین منظور اطلاعاتی را هم از مسئولین باشگاه گرفته است اما تا زمان تعیین قیمت کارشناسی شده باشگاه باید صبر کند. امیدوارم تا آغاز مسابقات لیگ بتوانیم برنامه‌های باشگاه را پیش ببریم.

۱۳۹۴/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...