نسخه چاپی

اعتراف زورگیر خطرناك خیابان‌های مشهد

زورگیری‌های مرد شرور و نوچه‌اش در مشهد در عملیات ویژه پلیس به خط پایان رسید.

به گزارش نما به نقل از ایران،محمد یوسفی یک خودروی یشمی رنگ داشت و با همدستی دوستش رضا خلیفی نقشه سرقت‌های مخوف از مردم مشهد را طراحی می کردند.

آنها در خیابان‌های هدایت، شهید قرنی، مجد، بلوار فلسطین، ابوطالب و عبدالمطلب مشهد، شهروندان رهگذر را به عنوان مسافر سوار خودرو می‌کردند.
محمد در حال رانندگی ناگهان به خیابانی فرعی تغییر مسیر می‌داد و توقف می‌کرد. در این لحظه رضا از خودرو پیاده می‌شد و خیلی سریع روی صندلی عقب، در کنار مسافر می نشست. مرد شرور و نوچه‌اش چاقوی تیزی را روی گردن طعمه خود قرار می دادند و با کتک زدن مسافر نگون‌بخت از او زورگیری می‌کردند و متواری می شدند. رئیس پلیس مشهد درباره این پرونده به شوک گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی در مشهد تحقیقات گسترده پلیسی آغاز شد و مالباختگان پرونده اظهار داشتند راننده و سرنشین یک خودروی یشمی رنگ از آنها زورگیری کردند. سرهنگ حجت نیک مرام افزود: مأموران مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد در پیگیری علمی این پرونده با ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی دریافتند متهمان با یک خودروی مدل پائین اقدام به سرقت می‌کنند. وی خاطرنشان کرد: مأموران مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد در عملیات سخت پلیسی پس از چندین شبانه روز تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس متهمان پرونده را شناسایی و دستگیر کردند. تحقیقات از این مردان برای کشف سرقت‌های مخوف آنها ادامه دارد و با توجه به اینکه احتمال افزایش سرقت‌های انجام شده توسط آنان در سال 93 وجود دارد تحقیقات پلیسی در این باره ادامه دارد. بازپرس میرزایی از شعبه 409 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، تصویر این مرد خطرناک که محمد یوسفی نام دارد را در اختیار جراید قرار داد تا انتشار یابد و کسانی که توسط این شرور و همدستش هدف سرقت‌های خشن قرار گرفته‌اند به مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد واقع در خیابان پنج تن 52 مشهد مراجعه کنند.

۱۳۹۴/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...