نسخه چاپی

حكمی درباره دو مامور خاطی فرودگاه جده هنوز به ایران ابلاغ نشده

عکس خبري -حکمي درباره دو مامور خاطي فرودگاه جده هنوز به ايران ابلاغ نشده

رئیس اداره خلیج فارس وزارت امورخارجه درباره حكم دو مامور خاطی فرودگاه جده گفت: تا این لحظه هیچ حكمی از سوی دادستانی این كشور به سركنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده ابلاغ نشده است.

به گزارش نما، محمد عمرانی، رئیس اداره خلیج فارس وزارت امورخارجه در گفتگو با میزان، درباره حکم دو مامور فرودگاه جده در عربستان که به اتهام تجاوز به دو نوجوان ایرانی بازداشت شده بودند اظهارکرد: تا این لحظه هیچ حکمی از سوی دادستانی این کشور به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده ابلاغ نشده است.

وی ضمن تکذیب اخبار منتشر شده در مورد حکم دو مامور عربستانی تاکید کرد: این اخبار قابل استناد نیست و واکنش وزارت خارجه به حکم دادستانی عربستان نیز پس از انتشار آن، اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ در پی حادثه تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده، پرونده دو مامور عربستانی پس از ارائه گزارش‌های لازم به دادستانی این کشور برای انجام تحقیقات بیشتر ارجاع شد.

اما در روز چهارشنبه 22 خرداد ماه، امیرعبداللهیان معاون عربی آفریقایی که در روزهای گذشته تنها منبع رسمی اخبار مرتبط با این مسئله بوده است با اشاره به انتشار برخی خبرها درباره محکومیت این دو پلیس متخلف در روزنامه‌های عربستان گفت: بر اساس این خبرها هر یک از این دو متهم به چهار سال حبس و هزار ضربه شلاق محکوم شده‌اند که ضربات شلاق با توجه به وضع جسمی متهمان و تشخیص پزشک در چند مرحله اجرا خواهد شد.

اما وی در عین حال تاکید کرد: اخبار منتشره درباره این رای در روزنامه‌های عربستان برای ما سندیت ندارد و ما منتظر اعلام ر‌ای رسمی دادگاه هستیم.

۱۳۹۴/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...