نسخه چاپی

با انتقال سایپا به تهران مخالفت شد

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاين، رضا گل‌محمدی در خصوص نشست مشترک صبح امروز مدیرکل اداره ورزش و جوانان با بیت الله رضایی، مدیرعامل باشگاه سایپا، حمید سجادی، عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا، رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در محل دفتر کفاشیان در خصوص تعیین وضعیت انتقال یا ماندگاری باشگاه سایپا در کرج گفت: در این نشست مقرر شد در هفته جاری در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کرج نشست مشترکی بین مسئولان باشگاه سایپا و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شود. این جلسه بیشتر جنبه کارشناسی خواهد داشت و موارد مختلف این انتقال بررسی می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر در این نشست دو جانبه هم به توافق نهایی نرسید تکلیف چه خواهد شد، تاکید کرد: اگر به جمع بندی نهایی نرسیم فدراسیون فوتبال با رایزنی و مشورت با نهادهای حاکمیتی از جمله وزارت ورزش و جوانان و شرکت سایپا تصمیم‌گیری نهایی را خواهد کرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز تاکید کرد: همچنان روی موضع قبلی خود تاکید داشته و مخالف خروج باشگاه سایپا از استان البرز هستیم، در این خصوص وزارت ورزش هم نظرش این است که باشگاه سایپا در کرج به فعالیت خود ادامه دهد. من حتی 15 دقیقه قبل از نشست امروز با نصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش به صورت تلفنی صحبت کردم که او گفت مخالف انتقال باشگاه سایپا به خارج از استان البرز هستم و شما می‌توانید این موضع مرا در نشست مشترکی که با مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه سایپا دارید اعلام کنید.

گل محمدی تاکید کرد: وزیر ورزش نیز در حاشیه مجمع عمومی هفته گذشته فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود هرگونه انتقال باشگاه سایپا به خارج از استان البرز باید با نظر مساعد اداره کل ورزش و جوانان استان البرز باشد.

۱۳۹۴/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...