نسخه چاپی

تیم ملی فوتبال ۷ نفره ایران از مسابقات قهرمانی جهان بازماند

تیم ملی فوتبال ۷ نفره كشورمان به دلیل عدم همكاری سفارت انگلستان در صدور روادید، از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۵ بازماند .

به گزارش نما به نقل از ایسنا، هادی رضایی، سرپرست کاروان ایران با اعلام این خبر گفت: متاسفانه به دلیل عدم همکاری سفارت انگلستان در آنکارا و صادر نشدن روادید کاروان ایران تا این لحظه، این اعزام لغو شد و تیم ملی از حضور در این رقابت ها بازماند.

رضایی افزود: حدود ۴۵ روز پیش کاروان ایران برای انجام مقدمات اخذ ویزا به کشور ترکیه سفر کرد و با حضور در سفارت انگلستان در آنکارا، تمامی اقدامات لازم صورت گرفت. به صورت معمول پاسخ صدور یا عدم صدور ویزا بین ۱۰ تا ۱۲ روز از سوی سفارت اعلام می شود و امور بین الملل فدراسیون نیز پس از ۱۵ روز پیگیر این امر از سفارت شد که متاسفانه تا این لحظه هیچ پاسخ مثبت یا منفی در خصوص صدور ویزا دریافت نشده است.

سرپرست کاروان ایران خاطرنشان کرد: این مساله بارها از طریق امور بین الملل فدراسیون پیگیری و مکاتبات زیادی انجام شد که متاسفانه نتیجه‌ای در بر نداشت. همچنین این مساله به اطلاع سازمان برگزاری مسابقات و فدراسیون جهانی نیز رسیده است که پیگیری های آنها نیز تا کنون نتیجه بخش نبوده است.

وی گفت: کشوری که میزبانی یک رویداد ورزشی را بر عهده می‌گیرد، در درجه اول به سازمان جهانی در خصوص صدور روادید تعهد می‌دهد که متاسفانه این اقدام از سوی انگلستان رعایت نشد.

رضایی در پایان تصریح کرد: اعتراض ایران در این خصوص به کمیته بین الملی پارالمپیک ارائه شده و امیدواریم حق ورزشکاران ایرانی نادیده گرفته نشود.

۱۳۹۴/۳/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...