نسخه چاپی

وزیر نفت استیضاح می شود

رئیس فراكسیون نفت، گاز و پتروشیمی مجلس از تلاش فراكسیون نفت، گاز و پتروشیمی مجلس برای جمع‌آوری امضاء برای تكمیل طرح استیضاح بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت خبر داد.

به گزارش نما، استیضاح وزیر نفت در دستور کار نمایندگان قرار داردشکرخدا موسوی رئیس فراکسیون نفت، گاز و پتروشیمی مجلس در گفت و گو با میزان با اعلام خبر تلاش فراکسیون نفت، گاز و پتروشیمی مجلس برای جمع‌آوری امضاء به منظور استیضاح وزیر نفت اظهارکرد: نمایندگان در جلسات متعدد در کمیسیون انرژی مجلس از وزیر نفت برای پاسخگویی به سوال نمایندگان در مورد عملکرد نامطلوب این وزارتخانه دعوت کردند ولی متاسفانه این جلسه نتیجه مثبتی به همراه نداشت.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در بیان جزئیات عملکرد نامطلوب وزات نفت، تصریح کرد: از زمان فعالیت زنگنه تاکنون دکل‌های نفتی به طور کل به خارجی‌ها واگذار شده و حتی یک ایرانی نیز نمی‌تواند در این دکل‌ها مشغول بکار شود ضمن اینکه تنها 10 درصد نیروی ایرانی در پروژه‌های نفتی ایران در ارمنستان فعالیت می‌کنند، همچنین توسعه شبکه گازرسانی به روستاها و شهرها نیز متوقف شده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سایر موضوعاتی که منجر به امضاء طرح استیضاح وزیر نفت توسط نمایندگان مجلس شده است، یادآور شد: متن کامل دلایل این تصمیم‌گیری در هفته آتی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

وی با یادآوری اینکه اعضای فراکسیون نفت، گاز و پتروشیمی مجلس به تازگی اقدام به جمع‌آوری امضاء برای طرح استیضاح وزیر نفت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تاکنون این طرح به امضای 20 نفر از نمایندگان مجلس رسیده است و به طورحتم این تعداد تا هشتاد نفر افزایش خواهد یافت.

۱۳۹۴/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...