نسخه چاپی

آسمان تهران ابری همراه با گرد و غبار

اداره كل هواشناسی استان تهران اعلام كرد كه هوای نواحی مختلف استان امروز ابری و غبار آلود همراه با گرد و خاك پیش بینی می شود.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که هوای نواحی مختلف استان امروز ابری و غبار آلود همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

آسمان امروز کمی ابری و غبارآلود در ارتفاعات و در ساعات بعدازظهر افزایش ابر گاهی همراه با وزش باد و در اواخر وقت در پاره ای از نقاط جنوبی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود.

بنابراین گزارش طبق پیش بینی های به عمل آمده آسمان تهران در روز جاری با کاهش کیفیت هوا و در ارتفاعات با افزایش ابر نیز همراه خواهد بود.

همچنین وضعیت هوای روز دوشنبه تهران صاف تا کمی ابری همراه با با وزش باد در برخی ساعات بخصوص بعداز ظهر و اوایل شب پیش بینی شد.

بر اساس این گزارش در24ساعت گذشته فیروزکوه - امین آباد با 10 درجه و ژئوفیزیک تهران با 23 درجه سانتی گراد به ترتیب پایین ترین و بالاترین دمای استان تهران را داشتند.

بنابراین گزارش بیشترین دمای امروز استان تهران 36 درجه سانتی گراد و کمترین دمای امشب به 24 درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

۱۳۹۴/۳/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...