نسخه چاپی

برنامه‌های پرسپولیس برای فصل آینده

قائم مقام باشگاه پرسپولیس از حل مشكل سرمربی كروات این تیم برای بازگشت به ایران خبر داد و گفت: در تازه‌ترین صحبتی كه با برانكو داشتیم برنامه‌های پرسپولیس برای فصل آینده را هماهنگ كردیم.

به گزارش نما به نقل از مهر محمدحسین نژادفلاح عصر روز یکشنبه در خصوص آخرین وضعیت برانکو ایوانکوویچ برای بازگشت به ایران و برنامه های پیش روی سرخپوشان گفت: با برانکو ایوانکویچ در حضور رضا چلنگر گفتگوی تلفنی داشتیم که این اتفاق هم در ادامه نشست های قبلی مان بود.

وی افزود: برانکو و دستیارانش ۲۸ خرداد راهی ایران می شوند و برنامه های ما طبق برنامه پیش خواهد رفت و از اول تیرماه کارمان را استارت می زنیم. برنامه اردویی هم داریم که آن را هم برگزار خواهیم کرد.

نژادفلاح ادامه داد: پیش از این به لطف برخی رسانه ها این نگرانی وجود داشت که برانکو به خاطر مشکلات مالی به تهران بازنگردد اما با عنایت ویژه وزارت ورزش این مشکل برطرف شد و ما تلاش می کنیم تا مشکلات دیگر را هم حل کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو قصد شکایت به فیفا را داشته افزود: در نبود برانکو خیلی حرفها زده شد و دسترسی خود خبرنگاران به برانکو هم سخت بود. خیلی حرفها مطرح شد که کمی ایراد داشت.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس هم همانطور که برانکو می خواهد بسته خواهد شد. ما در این مدتی که با او کار کردیم از تفکرات این مربی باخبریم و پرسپولیس را به دلخواه برانکو می‌بندیم.

وی در رابطه با برنامه های تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: طبق برنامه از اول تیرماه تمریناتمان را آغاز می کنیم شاید اردو با کمی تاخیر انجام شود اما ما تمام تلاشمان را بکار می گیریم تا زمان را از دست ندهیم و گام اساسی برداریم.

وی در خصوص اسپانسر لباس پرسپولیس گفت: خوشبختانه با شرکت آل اشپورت به توافق رسیدیم تا با شروع تمرینات آماده سازی پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی از این کپمانی استفاده کنند.

نژادفلاح در ادامه صحبت هایش در رابطه با جذب اسپانسر گفت: وزارت اقدامات لازمه را برای جذب اسپانسر انجام داده است. من هم در جلساتی که با سجادی داشته ام، فهمیدم که مشکلی برای جذب اسپانسر نداریم، همانطور که در مزایده پرسپولیس چند برابر استقلال متقاضی خرید داشت الان هم اسپانسرهای زیادی به ما مراجعه کردند که من اعلام کردم باید وزارت در این باره تصمیم بگیرد، اما ما با قدرت مشکلات را حل خواهیم کرد تا برای فصل آتی دیگر با مشکل مالی روبرو نشویم.

وی در خصوص اسپانسر فعلی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در اصل قرارداد ما به پایان رسیده است اما مستندهای آن باقی مانده که فعلا تا تیر ماه بهنام پیشرو اسپانسر ما خواهد بود البته ما با اجازه و هماهنگی این شرکت با شرکت های کاشی پرسپولیس قرارداد بستیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص ورودی و خروجی های این باشگاه افزود: بنا نداریم که این لیست را اعلام کنیم. بازیکنان ورودی تا زمانی که قراردادشان بسته نشود این موضوع رسانه ای نمی شود و بعد از توافق و عقد قرارداد این مساله صورت می گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس بازیکنان خروجی دارد یا نه تصریح کرد: به این مسئله پاسخ قطعی نمی دهم زیرا فردا خبرنگاران از بازیکنان می پرسند که می مانی یا می روی و این مسئله تمرکز را بر هم می زند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب محمد پنجعلی به عنوان رئیس آکادمی پرسپولیس گفت: پنجعلی سالها کاپیتان تیم ملی منتخب آسیا و پرسپولیس بوده و هم در تیم اصلی و هم در تیم پایه حضور داشته و در هیئت مدیره پرسپولیس فعالیت کرده است. ما از او خواستیم که دوباره به آکادمی بیایید. وی در پاسخ به این پرسش که مربی تیم های پایه را چه کسی انتخاب می کند تصریح کرد این مسئله را حق خودم می دانم که مربیان تیم های پایه را انتخاب کنم و از پنجعلی هم مشورت خواهم گرفت.

وی افزود: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودیم امسال از بازیکنان شهرستانی استفاده نخواهیم کرد زیرا آنها بین 12 تا 18 سال هستند زیرا اگر بازیکن شهرستانی نمره اش 70 باشد به خاطر دوری از خانواده و تحصیل به مشکل می خورد و نمره اش 40 می شود اما ما می توانیم بازیکن تهرانی که نمره اش 40 است را به 70 برسانیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا قول قهرمانی می دهید یا خیر گفت: برای قهرمانی معیارهای زیادی را باید داشته باشیم اما این اطمینان را می دهیم که مشکل مالی نداشته باشیم و هر کس هم اسپانسر ما می شود طرح های درآمدزایی داریم تا اسپانسر هم درآمدی از کنار پرسپولیس داشته باشد.

نژاد فلاح در خصوص بازیکنان گفت: امسال در پی آن هستیم تا باشگاه عملکرد خوبی داشته باشد. ما اصل را بر حفظ بازیکنان گذاشته ایم و طارمی را قطعا حفظ می کنیم.

وی تاکید کرد: ما از مربی خواسته ایم که به بازی اول لیگ مانند فینال نگاه کند و همین نگاه را تا مسابقات پایانی حفظ کند تا در پایان بتوانیم در کورس قهرمانی حضور داشته باشیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در چند سال اخیر تیم های صنعتی به علت دارا بودن پول و ثبات موفقیت هایی را کسب کرده اند اما هواداران پرسپولیس از عدم نتیجه گیری رنج می بردند هدف ما این است که امسال هواداران را به خواسته اشان که قهرمانی است برسانیم و هدف ما هم چیزی جز هدف هواداران نیست.

فلاح نزاد در خصوص حاشیه هایی که پرسپولیس سال اخیر پیش رو گذاشته بودتصریح کرد: خوشبختانه با حضور برانکو دیگر بدرفتاری دیده نشد زیرا او کارش را بلد است. هنگامی که یک بازیکن را به علت بی انضباطی کنار گذاشتیم من اعلام کردم که اگر لازم باشد و با نظر کادر فنی هر 11 بازیکن را کنار خواهیم گذاشت.

وی در پایان گفت: ملاک ما برای جذب بازیکن شخصیت محوری است و باید بازیکنانی را جذب کنیم که در شأن پرسپولیس باشند ما به گل زده بازیکنان توجهی نداریم و به اخلاق و شخصیت بازیکن نگاه می کنیم زیرا اخلاق و ورزش دو بال برای رسیدن به هدف هستند. فصل آینده برای فصل پرسپولیس فصل اخلاق محوری است.

۱۳۹۴/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...