نسخه چاپی

رسیدگی به پرونده مالی صندوق رفاه دانشجویان در قوه قضائیه

رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به آخرین وضعیت پرونده مالی صندوق رفاه دانشجویان گفت: پرونده مالی صندوق رفاه دانشجویان در قوه قضائیه در حال رسیدگی است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرونده مالی صندوق رفاه دانشجویان گفت: پرونده مالی صندوق رفاه دانشجویان در اختیار قوه قضائیه قرار داده شده و در حال رسیدگی است.
وی گفت: در این خصوص چند پرونده تشکیل شده است که این پرونده‌ها در حال رسیدگی قرار دارد.

رئیس سازمان امور دانشجویان در پاسخ به سوال دیگری درباره نتیجه بررسی این پرونده در کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز گفت: جلسه‌ای با حضور مسئولان اسبق و فعلی این صندوق در کمیسیون آموزش برگزار شد اما این کمیسیون وقتی دید قوه قضائیه به این پرونده ورود کرده است، تاکنون وارد ماهیت این پرونده نشده است. البته نقطه نظرات مسئولان را شنید ولی چون در قوه قضائیه در حالی رسیدگی است وارد جزئیات آن نشده است.

صدیقی در پاسخ به سوال دیگری در باره ابلاغ احکام بورسیه‌ها به دانشگاه ‌ها گفت: همه احکام به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و دانشگاه‌ها آن را به دانشجویان ابلاغ کرده است.

وی گفت: ممکن است دانشگاهی حضوری این احکام را اعلام کند و در کنار آن دانشگاهی کتبا موارد را به دانشجو اعلام کند. اما چون همه موارد خصوصی بوده است به همین دلیل آرا مستقیما به خود دانشجویان اعلام شده است.

۱۳۹۴/۳/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...