نسخه چاپی

ایستادگی حزب موتلفه در مقابل تفكر آمریكایی

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: حزب موتلفه در مقابل كسانی كه بخواهند تفكر آمریكایی را گسترش دهند می‌ایستد.

به گزارش نما به نقل از فارس از بوشهر، عبدالله فاتحی دوشنبه شب در یادمان طلایه‌داران آفتاب در بوشهر، اظهار داشت: شهید صادق امانی از مؤسسین هیئت‌های موتلفه در سال 42 و همچنین شاخه نظامی موتلفه را نیز تأسیس کرد.

فاتحی با اشاره به اینکه شهید امانی طراح عملیات اعدام حسنعلی منصور نخست‌وزیر شاه در سال 43 بود و این عملیات را بدر نامیدند، ادامه داد: ایشان معلم اخلاق بود که در آن زمان و در بازار مشتریان فراوانی داشت که اکثر آنها جوان بودند و در جلسات اخلاق او شرکت می‌کردند.

وی به خصوصیات این شهید اشاره کرد و بیان داشت: ایشان 6 هزار حدیث را از حفظ بود، فقیه بود منتهی لباس روحانیت نداشت. کارش کاسبی بود و بیشتر فعالیتش صرف تبلیغ دین می‌شد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه بعد از سرکوب نهضت فدائیان اسلام شهیدان امانی، عراقی و ... می‌خواستند نهضت خالصی برای دفاع از مرجعیت را راه‌اندازی کنند، افزود: این جوانان حاضر به هر نوع ایثارگری برای ولایت‌فقیه و راه اسلام بودند.

فاتحی با اشاره به اینکه شجاعت و جسارت آنها نشان از اعتقاد خالص آنها به اسلام و مرجعیت بود، عنوان داشت: قیام 15 خرداد مقدمه به وجود آمدن حزب موتلفه بود.

وی با بیان اینکه اینها مجموعه‌ای بودند که از سه هیئت مذهبی تهران شکل گرفتند که امام راحل پیشنهاد ائتلاف به آن‌ها داد و بعد به هیئت موتلفه مشهور شدند، تصریح کرد: پایه‌گذاران و ایثارگرانی این حزب را تأسیس کردند و با شهادت، ایمان و عمل خود مهر تداوم به این حزب زدند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر تأکید کرد: هیئت موتلفه اسلامی به برکت خون این شهیدان و دعاهای آنها که تمام هم‌وغم آنها برای گفتمان امام، رهبری و ولایت‌فقیه بوده و تمام هدف ما این است که طردگرایان، منافقین و دشمنان اسلام و نظام نتوانند خدشه‌ای به ولایت وارد کنند و جلوی کسانی که بخواهند تفکر آمریکایی را گسترش دهند می‌ایستیم.

فاتحی با اشاره به اینکه انقلاب ما در بین انقلاب‌ها از صدر اسلام تابه‌حال بی‌نظیر بوده است و اینها همه به برکت خون شهداست، خاطرنشان کرد: افکار و اندیشه‌های این شهیدان از امام و رهبری بوده و کارگردانان این حزب همین افراد مخلص بود.

وی با تأکید بر اینکه در طول عمر بابرکت انقلاب خوب‌های غرب‌گرا هم برای ما مصیبت بوده‌اند، یادآور شد: در سال 78 که جریان اصلاح‌طلب شکل گرفت و خطر بازگشت اسلام آمریکایی به وجود آمد باز حزب موتلفه اسلامی شکل گرفت تا به‌نوعی جلوی آن بایستد.

۱۳۹۴/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...