نسخه چاپی

واگذاری ۲۰۰۰ واحد مسكن مهر در زنجان

استاندار زنجان، گفت: دو هزار و ۲۵۰ واحد مسكن مهر در زنجان به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش نما به نقل از مهر، جمشید انصاری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه استان زنجان در بحث مسکن مهر عملکرد خوبی دارد، افزود: زنجان اولین استانی است که به تعهدات خود در بحث مسکن مهر عمل کرده است.

وی اظهار داشت: تاکنون در استان زنجان هفت هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان واجد شرایط واگذار شده و تا پایان سال‌جاری هم دو هزار و ۲۵۰ مسکن مهر به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

استاندار زنجان، گفت: اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان کارنامه قابل قبولی در بحث واگذاری مسکن مهر به متقاضان دارد و این تلاش جهادگونه مدیران را نشان می‌دهد.

انصاری، با اشاره به توسعه اقتصاد در استان زنجان، گفت: در این راستا در استان توسعه بخش خدمات در دستور کار قرار دارد؛ چراکه به بحث خدمات کمتر توجه شده است.

وی بر توسعه صنعتی در مناطق مختلف استان زنجان تاکید کرد و یادآور شد: دولت برای فراهم کردن شهرک‌های صنعتی به‌منظور استقرار واحدها اهتمام جدی دارد.

استاندار زنجان، تصریح کرد: توجه به ایجاد شهرک‌های صنعتی باعث حضور سرمایه‌گذاران در استان می‌شود و این خود رونق اقتصادی و اشتغال پایدار را به‌دنبال دارد.

۱۳۹۴/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...