نسخه چاپی

ماجرای شكنجه دختر 6 ساله زن هنرپیشه

هنرپیشه زن وقتی فهمید در غیاب او دخترك 6 ساله‌اش از سوی خواهر ناتنی‌اش شكنجه می‌شود، شوكه شد.

به گزارش نما به نقل از ایران: هنرپیشه زن وقتی فهمید در غیاب او دخترک 6 ساله‌اش از سوی خواهر ناتنی‌اش شکنجه می‌شود، شوکه شد.

دخترک 6 ساله درحالی که اشک از چشمانش جاری می‌شد پدرش را در آغوش گرفت و شروع به گریه کرد. مرد جوان گمان می‌کرد دلیل گریه‌های «دیانا» دلتنگی‌اش است و از اینکه دیگر با همسرش زندگی نمی‌کند بی‌تابی می‌کند و هنوز نتوانسته این موضوع را قبول کند.

پدر دلنگران وقتی به چشمان دخترک خیره شد و در کمال ناباوری چشمش به کبودی و ورم چشم دیانا افتاد از او خواست موضوع را تعریف کند دخترک که به هق هق افتاده بود اشک‌هایش را پاک کرد تا اینکه نگاه مرد به سوختگی دست دیانا افتاد. این مرد نمی‌توانست باور کند دخترکش شکنجه شده است به همین خاطر بلافاصله به کلانتری 118 ستارخان رفت و موضوع را اطلاع داد. پدر دیانا کوچولو در اظهاراتش گفت: مدتی است که از همسرم که هنرپیشه است جدا شدم و او برای خودش یک زندگی تشکیل داده و با گرفتن حق سرپرستی دخترم در کنار شوهر و دختر ناتنی‌اش با هم زندگی می‌کنند.

روز 19 خرداد ماه سال‌جاری برای دیدن دخترم رفتم که در کمال ناباوری با چهره کتک خورده دیانا روبه‌رو شدم این حادثه زمانی رخ داده که دیانا نزد مادرش بوده و به همین خاطر از همسر سابق و خانواده‌اش شکایت دارم چرا که آنها این بلا را سر دختر کوچولویم آورده‌اند. دیانا در آن خانه آرامش و امنیت روحی و جسمی ندارد. با ادعاهای این مرد بررسی‌های پلیسی برای رازگشایی از این پرونده آغاز شد.

تحقیقات نشان داد به دلیل اینکه مادر دیانا به خاطر بازیگری کمتر در خانه حضور دارد این حادثه برای دخترک رخ داده است. دختر 6 ساله وقتی روبه‌روی کارشناسان قرار گرفت، گفت هر روز ساعت یک ظهر می‌خوابد و مادرش به خاطر کار خیلی به او توجهی نمی‌کند و او بیشتر وقتش را با خواهر ناتنی‌اش که از او بزرگتر است می‌گذراند. وی درباره سوختگی دستش نیز افزود: خواهرم با قاشق دستم را داغ کرده است و گفته نباید حرف بد بزنم اما او هیچ حرفی نزده که بد بوده باشد.

پدر دیانا نیز گفت: وقتی علت سوختگی دست دخترم را از همسر سابقم پرسیدم، شنیدم که دست دیانا با زغال سوخته است. در شاخه دیگری از تحقیقات نیز مشخص شد مادر دیانا به دلیل شغل بازیگری‌اش بیشتر وقتش را در بیرون از خانه می‌گذراند تا هزینه زندگی‌اش را فراهم کند و کنترلی بر رفتارهای بچه‌ها ندارد و همین امر باعث بی‌توجهی به تربیت و شرایط دخترش بوده است.

همچنین طلاق این زن و مرد مشکلات خیلی زیادی را برای آنها و دخترک بی‌گناه به وجود آورده است و همین غفلت و مشکلات تأثیرات مخربی روی روحیه دیانا گذاشته و شکنجه‌اش نیز نشان از این امر است و از آنجایی که دختران از پدر ناتنی هستند همین امر نیز یکی از علت‌های اصلی بروز چنین حوادث تلخی شده است.

با به دست آمدن این اطلاعات دیانا به پزشکی قانونی فرستاده شد. بنابر نظریه کارشناسان پزشکی قانونی مشخص شد، کبودی بالای چشم چپ کبودی بینی و جراحت پشت دست چپش مشهود است که در اثر اصابت جسم سخت در یک تا دو روز گذشته ایجاد شده است. بنابراین گزارش، زن بازیگر به همراه دختر ناتنی‌اش به شعبه اول بازپرسی دادسرای اطفال احضار شد تا درباره عملکرد شکنجه دیانا توضیح دهند. تحقیقات تکمیلی در این رابطه همچنان ادامه دارد.

۱۳۹۴/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...