نسخه چاپی

دوربین مداربسته راز زن شكنجه‌گر را برملا كرد

عکس خبري -دوربين مداربسته راز زن شکنجه‌گر را برملا کرد

دختران زن سالخورده پس از فوت مادرشان با بررسی فیلم دوربین مداربسته با صحنه‌های دلخراشی از شكنجه مادرشان توسط زنی كه از او مراقبت می‌كرد روبه‌رو شدند و به اتهام قتل عمد از وی شكایت كردند.

به گزارش نما، چندی قبل دو زن جوان به دادسرای امور جنایی تهران رفتند و از زن میانسالی که از مادر سالخورده‌شان مراقبت می‌کرده به اتهام قتل شکایت کردند.
دختر جوان گفت: من پرستار بیمارستانی در تهران هستم و همراه مادر ۸۰‌ساله‌ام به نام گوهر زندگی می‌کردم. مادرم بیماری آلزایمر داشت و چند سالی بود به خاطر اینکه توان راه رفتن نداشت ویلچری شده‌بود و از طرفی هم مدتی بود که کارهای بیمارستان زیاد شده‌بود و من مجبور بودم دو شیفت سر کار باشم و کمتر در خانه بودم که به مادرم رسیدگی کنم. به همین سبب من و دو خواهرم که همراه شوهرشان زندگی می‌کنند تصمیم گرفتیم برای مراقبت از مادرم زنی را استخدام کنیم. ما با چند شرکت خدماتی تماس گرفتیم و در نهایت شرکتی در یکی از خیابان‌های مرکزی تهران که مجوز هم داشت زن ۵۰‌ساله‌ای به نام پروانه را به ما معرفی کرد و ما هم او را برای مراقبت از مادرمان به صورت شبانه روزی استخدام کردیم.


قطع دوربین

پس از استخدام پروانه دوربین مداربسته در خانه‌مان نصب کردیم تا همیشه از دور مراقب مادرمان باشیم و کارهای پروانه را زیر نظر داشته‌باشیم. مدتی گذشت و معمولاً من یا دو خواهر دیگرم به نوبت از طریق تلفن‌های همراه‌مان همیشه به صورت آنلاین مراقب مادرمان بودیم که پس از مدتی هر از گاهی ارتباط تصویری ما با خانه مادرمان قطع می‌شد. وقتی از مراقب مادرمان سؤال می‌کردیم مدعی می‌شد که برق قطع شده یا مشکل فنی پیش آمده است و ما هم حرف‌های او را باور می‌کردیم، اما خبر نداشتیم که او عمداً ارتباط تصویری ما را قطع می‌کند و در آن زمان مادرمان را شکنجه می‌دهد.


آثار زخم و کبودی

به هرحال روزها می‌گذشت و ما هم هر روز بیشتر درگیر کارهایمان بودیم و به امید اینکه پروانه از مادرمان مراقبت می‌کند خیالمان راحت بود. من چند باری متوجه کبودی‌ها و آثار زخم روی بدن مادرم شدم که پروانه ادعا می‌کرد از روی تخت یا ویلچر افتاده‌است و باز هم ما به او اعتماد می‌کردیم و از طرفی وقتی از مادرم سؤال می‌کردم به خاطر بیماری‌اش توان توضیح دادن تا اینکه حدود یک‌ماه قبل حالش بد شد و در حالی که آثار کبودی و زخم در بدنش بود او را به بیمارستان منتقل کردیم و چند روز بعد از بستری هم فوت کرد.


شکنجه گر

پس از فوت مادرمان مشغول خاکسپاری و عزاداری بودیم که مراقبش تسویه کرد و از خانه ما رفت تا اینکه چند روز قبل یکی از بستگانمان که مهندس الکترونیک است به خانه‌مان آمد تا دوربین مداربسته را بررسی و تعمیر کند که او گفت دوربین مشکلی ندارد و تمام ساعات روز هم فیلم‌ها ذخیره شده است. ما کنجکاو شدیم و فیلم دوربین ضبط شده را بازبینی کردیم که با صحنه‌های وحشتناک و دلخراشی روبه‌رو شدیم. متوجه می‌شدیم پروانه زمانی که مادرمان را شکنجه می‌داده ارتباط تصویری ما را با خانه‌مان قطع می‌کرده به خیال اینکه ردپایی از خود به‌جای نگذارد، اما غافل از اینکه دوربین تمامی لحظه‌ها را ضبط و ذخیره کرده است. پروانه مانند آدم روانی موهای مادرمان را می‌کشید و سرش را به در و دیوار می‌کوبیده و دستان او را به دسته ویلچر می‌زده و با وسیله‌ای او را شکنجه می‌داده است. الان احتمال می‌دهیم که مادرمان به خاطر شکنجه‌های زن شکنجه‌گر به قتل رسیده است و از او به اتهام قتل عمد شکایت داریم.

با شکایت دو خواهر پرونده به دستور قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار مأموران پلیس قرار گرفت. همچنین بازپرس جنایی دستور داد پزشکی قانونی علت اصلی مرگ زن سالخورده را اعلام کند و مأموران هم پروانه را شناسایی و برای تحقیق بازداشت کنند.

منبع:جوان

۱۴۰۰/۱۰/۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...