نسخه چاپی

داعش و آل سعود محصول اسلام آمریكایی هستند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:دشمنان با ابداع اسلام آمریكایی كه داعش و آل سعود نتیجه آن هستند می خواهند عزتی كه امام راحل (ره) برای مسلمانان به ارمغان آورد را نابود كنند.

به گزارش نما به نقل از مهر، محمدرضاباهنر در همایش طلایه داران آفتاب که سه شنبه شب در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، گفت: بیش از هزار سال است که مردم ایران مسلمان شده اند اما با داشتن دین اسلام طی قرن ها زیر سلطه رژیم ستم شاهی بودند که در عصر حاضر امام راحل در ماموریتی امت اسلامی را آموزش و اسلام ناب را ترویج دادند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: برنامه امام با این هدف انجام می شد تا امت اسلامی تبدیل به امتی انقلابی و باورمند به اسلام ناب شود بر همین اساس همه تلاش ها و خون شهدا نیز برای تبین مفهوم اسلام ناب معطوف شد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی یادآورشد: امام در جبهه مقابل خود تنها با رژیم ستم شاهی روبرو نبود بلکه می بایست گذشته از آن در برابر دو جبهه دیگر نیز پایداری می کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: یکی از این دو جبهه به ظاهر انقلابیون ملحدی بودند که بعد از طرح ایدئولوژی مارکسیست ظهور کردند که معتقد بودند که با تکیه بر دین نه تنها نمی توان انقلاب کرد بلکه حتی نمی توان زندگی کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه بعدی که امام را بیش از همه رنج داد دسته ای از متدینان بودند که اعتقاد داشتند دین و سیاست با هم سازگاری ندارند و نباید دین را به سیاست آلوده کرد.

باهنر در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در ابتدا بسیاری از انقلابیون تصور نمی کردند که انقلاب با این سرعت و عظمت پیروز شود لذا خالصانه تلاش کردند و در حالی که کوچکترین امیدی نداشتند که روزی پاداشی بگیرند انقلاب پیروز شد و امت تکوین یافت.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر زندگی پیامبر را از زمان بعثت به دو بخش قبل و بعد از هجرت تقسیم کنیم عموما آیات مکّی آیات حکومتی نیست بلکه آیات فردی است بر همین اساس اصولا اولین خشت حکومت اسلام بعد از هجرت گذاشته شد در حالی که پیامبر ۱۳ سال برای تکوین امت و ملت تلاش کرده بود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: در ۱۰ سال پس از هجرت پیامبر دولت اسلامی را تاسیس کرد و آن را به جایی که می باید رسانید.

این مسئول افزود: بر همین اساس زندگی امام شباهت بسیاری به زندگی پیامبر دارد چرا که امام راحل نیز ۱۵ سال قبل از پیروزی انقلاب تلاش برای تکوین ملت را آغاز کردند و ۱۰ سال بعد از انقلاب دولت و نظام جمهوری اسلامی را شکل دادند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیروزی و قدرت یافتن انقلاب، امام ثابت کرد که دین نه تنها افیون ملت ها نیست بلکه قدرتمند ترین موتور محرک آزادی و عدالت خواهی است.

وی با اشاره به جعل اسلام امریکایی از سوی دشمنان برای مقابله با اسلام ناب محمدی افزود: اسلام امریکایی به قدری جلو می رود که به نام اسلام یک قبیله صحرا نشین، زورگو و غاصب به نام آل سعود با هزینه مسلمانان در کشور مسلمانان آنها را می کشد و به آن نیز افتخار می کند، جنگ نیابتی به راه می اندازند و رسما با اسرائیل سازش می کنند تا با آزادی خواهی مردم یمن مقابله کنند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی(ره) برای اسلام عزت و احترام آورد اما دشمنان می خواهند با ابداع اسلام آمریکایی که داعش و آل سعود نتیجه آن هستند این عزت را نابود کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین افزود: فکر می کنند پدرخوانده هستند البته آنها گور خود را با همین رفتار ناشیانه کنده اند و بزودی آخرین میخ بر تابوت آل سعود جنایتکار زده خواهد شد و اسلام امریکایی اینگونه عمل می کند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: سیاست راهبردی ما توسط مقام معظم رهبری اعلام شد که همان نرمش قهرمانانه است و بر همین اساس وارد یک بازی برد- برد شدیم که نسبت به آن متعهد هستیم اما اگر برای ما ثابت شود که دشمن می خواهد بازی را به بازی برد- باخت به نفع خود تبدیل کند اعلام می کنیم که هم تجربه، امکانات و نیروی انسانی داریم و هم آماده ایم بازی برد- باخت را مانند ۵۰ سال گذشته ادامه دهیم.

باهنر ادامه داد: امریکا توجه کند در سال ۴۳ انقلاب و امام از نظر قدرت جهانی در چه جایگاهی بودند و امروز نیز توجه کند که نظام، انقلاب، رهبری و امت ما چه قدرتی دارد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در بازی برد- باخت دارای تجارب لازم و توانمند هستیم و امت اسلامی ما نیز پشت رهبر خود ایستاده است بنابراین هر لحظه آمادگی داریم اگر دشمن بخواهد شرایط را تغییر دهد مقابله کنیم اما بر اساس تعهد و سیاست خود کار را پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: در این مذاکرات چه به نتیجه برسیم و یا نتیجه لازم را بدست نیاوریم باز هم پیروز میدان خواهیم بود اما در این شرایط تنها نیازمند بصیرت، شجاعت و پیروی مخلصانه از مقام معظم رهبری هستیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی هم چنین درگذشت محمود انصاریان از اعضای باسابقه و اصلی حزب موتلفه اسامی استان قزوین را تسلیت گفت.

۱۳۹۴/۳/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...