نسخه چاپی

ویزای 2 ماهه مالزی برای ایرانی‌ ها

ویزای بیش از دو هفته با هزینه‌ای حدود 16 هزار تومان برای ایرانی‌ها صادر می‌شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: ویزای بیش از دو هفته با هزینه‌ای حدود 16 هزار تومان برای ایرانی‌ها صادر می‌شود.

سفیر مالزی در تهران در گردهمایی فعالان صنعت گردشگری ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به ارتباط‌های دوستانه و پررونق تهران و کوالالامپور، سفارت مالزی در تهران ارتباط بسیار نزدیکی با وزارت گردشگری این کشور دارد. بر همین اساس علاوه بر ویزاهای دوهفته‌ای که در فرودگاه برای مسافران ایرانی صادر می‌شود، این امکان نیز فراهم شده تا گردشگران ایرانی با پرداخت هزینه‌ای حدود 16 هزار تومان بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن ویزای دو ماهه اقامت در مالزی را دریافت کنند.

راجا نوشیروان زین العابدین، همچنین تاکید کرد: سفارت مالزی در تهران تمام تلاش خود را می‌کند تا سفر گردشگران ایرانی به مالزی، با سهولت انجام شود، از این رو با همکاری این سفارتخانه و وزارت گردشگری مالزی، نخستین خط پروازی مستقیم تهران – کوالالامپور برای شرکت هواپیمایی آسمان ایجاد شد. با راه‌اندازی این خط پروازی، ظرفیت حمل مسافر بین دو کشور از طریق خطوط هوایی شرکت‌هایی ایرانی به 2660 مسافر در هفته رسید.

سفیر مالزی در تهران به برنامه‌های وزارت گردشگری این کشور برای جذب بیشتر مسافران خارجی اشاره کرد و گفت: مالزی به عنوان یک کشور مسلمان سعی دارد با ایجاد امکانات و برنامه‌های مناسبی ویژه که برای مسلمانان جذابیت دارد، گردشگران کشورهای اسلامی را جذب کند. در بازار ایران نیز رقابت میان مسیرهای گردشگری زیاد است و ما سعی داریم با جذابتر کردن سفر به مالزی برای گردشگران ایرانی، آنها را جذب کنیم.

نوشیروان زین‌العابدین تاکید کرد: دولت مالزی، سال 2015 را به عنوان سال فستیوال‌ها نامگذاری کرده است. هدف ما این است که با اجرای برنامه‌های هیجان‌انگیز برای گردشگران، جذابیت سفر به مالزی را برای آنها هر سال بیشتر و بیشتر کنیم.

وی در پایان گفت: سفارت مالزی در تهران این آمادگی را دارد که ارتباط مستقیمی با آژانس‌های مسافرتی ایرانی برقرار کرده و با جدیت مشکلات و موانع پیش روی آنها را برطرف کند.

در ادامه فرهاد جعفری، مدیر بازاریابی وزارت گردشگری مالزی در ایران، به ارایه گزارشی از آخرین استراژی‌های توسعه‌ای دولت مالزی برای جذب و رفاه بیشتر گردشگران پرداخت.

وی ضمن معرفی برنامه‌ها و جاذبه‌های گردشگری مالزی به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برقراری سومین خط پروازی تهران – کوالالامپور توسط شرکت هواپیمایی ماهان اشاره کرد و گفت: این شرکت هواپیمایی در حال حاضر در هفته دو پرواز مستقیم تهران به کوالالامپور دارد که نوع هواپیمای آن نیز ایرباس 310 است اما در آخرین جلسه‌ای که با ماهان داشتیم اعلام شد از ابتدای تابستان خط پروازی دیگری به این مسیر اضافه می‌شود.

وی افزود: شرکت هواپیمایی ماهان همچنین قصد دارد نوع هواپیمایی مسیر تهران – کوالالامپور را به ایرباس 340 تغییر دهد که بزرگ‌تر بوده و گنجایش مسافر بیشتری دارد.

به گفته جعفری، پروازهای این شرکت هواپیمایی به مالزی از کیفیت مطلوب و زمان‌بندی دقیقی برخوردارند و بدون تاخیر انجام می‌شوند؛ در نتیجه گردشگران ایرانی که از خطوط هواپیمایی ماهان برای سفر به مالزی استفاده می‌کنند رضایت کامل را خواهند داشت.

گردهمایی فعالان صنعت گردشگری تهران به میزبانی آژانس الی گشت و وزارت گردشگری و فرهنگ مالزی در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

۱۳۹۴/۳/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...