نسخه چاپی

برخورد قانونی با متظاهران به روزه خواری

رییس شورای تأمین شهرستان قرچك گفت: هر فردی كه در اماكن عمومی تظاهر به روزه خواری كند قطعا با برخورد قانونی از سوی مراجع ذیصلاح مواجه خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، صبح امروز علی صادقی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان به عنوان ماه ضیافت الهی بهترین فرصت برای خودسازی و تقرب به خداوند متعال است.

فرماندار قرچک افزود: در ماه مبارک رمضان درهای رحمت و برکت خداوند به روی انسان ها باز می شود و انسان های گنهکار با توبه به درگاه احدیت مورد مغرفت و بخشش قرار می گیرند.

وی با اشاره به ضرورت خدمت رسانی مضاعف به مردم در ماه مبارک رمضان ادامه داد: خدمت به مردم و روزه داران در ماه مبارک رمضان از اجر و پاداش مضاعفی برخوردار است به همین خاطر همه باید در جهت خدمت به مردم بکوشند.

این مسئول اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان بازار کالاهای مصرفی از رونق خاصی برخوردار است به همین خاطر نظارت بر این بازار به منظور حفظ حقوق مصرف کنندگان بسیار ضروری و لازم می باشد.

فرماندار قرچک با اشاره به آمادگی این شهرستان برای تأمین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان گفت: اصناف و بازاریان شهرستان قرچک رعایت عدالت و انصاف در عرضه مایحتاج عمومی مردم را مد نظر داشته باشند.

وی یادآور شد: نظارت بر فعالیت اصناف از طریق گشت های مشترک سیار بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و با حضور روسای تعزیرات حکومتی انجام و در جهت رعایت حقوق شهروندان با هرگونه تخلف احتمالی بصورت قاطع برخورد خواهد شد.

صادقی متذکر شد:اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف تمهیدات لازم را برای تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان بطور جدی دنبال کند و هدف از اجرای این طرح تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و جلوگیری از برخی تخلفات احتمالی است.

صادقی در پایان تاکید کرد: هر كسي كه در اماكن عمومي تظاهر به روزه خواري نمايد قطعاً با برخورد قانوني از سوي مراجع ذيصلاح مواجه خواهد شد.

۱۳۹۴/۳/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...