نسخه چاپی

سعودی‌ها پسر مهاجرانی را در انگلیس بورس تحصیلی كردند

عکس خبري -سعودي‌ها پسر مهاجراني را در انگليس بورس تحصيلي کردند

یكی از سندهای منتشر شده ویكی‌لیكس نشان می‌دهد كه سفارت عربستان سعودی در لندن هزینه تحصیل پسر عطا الله مهاجرانی را تامین كرده‌اند.

به گزارش نما به نقل از فارس، یکی از سندهای منتشر شده توسط ویکی‌لیکس درباره عربستان نشان می‌دهد که سفارت این کشور در لندن هزینه تحصیل پسر عطا الله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد در دولت اصلاحات را تامین کرده‌اند.

این سند که تاریخ آن برای 10 اکتبر سال 2011 است اشاره می کند که به درخواست عطاالله مهاجرانی این بورس تحصیلی در مقطع دکترا برای پسرش توسط سفارت عربستان تامین شده است.

این سند اشاره دارد که سفارت عربستان در لندن هزینه بیش از 12 هزار پوندی برای هرسال تحصیلی(4 سال_از 2011 تا2015) و هزینه‌ای بالغ بر 4256 پوند برای هزینه‌های زندگی آقازاده اصلاحات را تامین می‌کند.

سایت افشاگر ویکی‌لیکس عصر امروز اعلام کرد حدود 500 هزار قطعه سند جدید از وزارت خارجه عربستان سعودی منتشر کرده است.

بنا به اعلام ویکی‌لیکس این اسناد پیامهای محرمانه‌ای را شامل می‌شوند که از سفارتخانه‌های عربستان سعودی در سرتاسر دنیا مخابره شده است.

جولیان آسانژ مدیر سایت ویکی‌لیکس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اسناد عربستان سعودی پرده از یک دیکتاتوری مرموز و غیرقابل پیش‌بینی برمی‌دارند که علاوه بر گرامی داشتن صدمین اعدام با گردن زدن در سال جاری، به تهدیدی علیه همسایگانش تبدیل شده است.»

۱۳۹۴/۳/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...